“Leuk avondje uit...”
Beoordeling van La Bolognese

La Bolognese
Geclassificeerd als nr. 2 van 108 Restaurants in San Bartolome de Tirajana
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Minder gezellige plaats onder een supermarkt maar het eten was overheerlijk. Zowel het voor- als hoofdgerecht was zeer lekker. Ruime mooi afgewerkte porties in een vriendelijke omkadering. Misschien waren we iets ‘overdressed’ maar dit is slechts een detail. Een echte aanrader om heerlijk te eten.

Datum van bezoek: mei 2019

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is gelegen in een verlaten winkelcentrum. Desondanks hebben we hier heerlijk pasta gegeten, super bediening met hart voor de zaak. Lekkere combi’s op het menu. Alles is vers gemaakt en leuk om dit ook op het tv scherm te zien wat in de zaak hangt!

Datum van bezoek: februari 2019
12 februari 2019 beoordeeld

Het restaurantje ligt onder een winkelcentrum. Normaal gesproken ga je hier niet naartoe. Maar omdat je hebt gelezen op TripAdvisor dat het er echt zit..... ga je de trappen af..... en kom je bij het restaurant.
Echt de moeite waard! Lekker vers Italiaans eten. Doen!
Voor de prijs hoef je het niet te laten. Vanavond nog één keer en dan weer naar huis....

Datum van bezoek: februari 2019
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van een heerlijke maaltijd. Alles is vers bereid. De locatie is inderdaad niet top (ergens onder een winkelcentrum) maar je komt daar tenslotte voor het eten. Prijs is ook echt heel goed te doen. 2 personen 2 gangen en wijn nog geen € 40,=

Datum van bezoek: november 2018
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een goed restaurantje vanwege het slechte eten op het resort. Via TripAdvisor dit restaurant gevonden. De beoordelingen bleken waar. De ingang lijkt inderdaad op die van een metro. Het restaurant is denk ik vooral alleen bekent bij de locals. Onze taxi chauffeur had geen idee dus de navigatie via google maps is wel handig. Oh ja en voor dat ik het vergeet we hebben heerlijk gegeten, alles wordt vers bereid, de raviloli werd zelfs met de hand gevuld en gevouwen. Echt top fantastico.

P.s. En voor de Nederlanders, echt niet duur

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die La Bolognese bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In La Bolognese geweest? Deel je ervaringen!