Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (6.079)
Beoordelingen filteren
6.079 resultaten
Waardering van reizigers
3.107
1.809
753
253
157
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.107
1.809
753
253
157
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 6.079 beoordelingen
Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Prima vakantie gehad op lanzarote.
Plaatsje is rustig weg van de massa.
Het hotel vind ik geen 5 sterren meer waard eerder 4. Bij 5 sterren moet alles er perfect bij liggen of dat er alles aan word gedaan.
Het hotel verdiend wel weer een opfris beurtje. Nieuw likje verf hier en daar, schoon spuiten zwembad gedeelte.
Uitstraling badkamers mag moderner bv. kamers zijn wat gedateerd.
Wat extra service, bv bijvullen koffie op de kamer zonder dat je er voor moet betalen etc.. mag ook wel.
Het ontbreekt dus net aan dat beetje extra wat je bij 5 sterren mag verwacht.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Daniel A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Lanzarote_Team, Director de Relaciones con Clientes van Hesperia Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Daniel A,

Thank you for choosing the Hesperia Lanzarote 5* for your recent holidays in this beautiful island and for leaving us a review.

We are pleased that you enjoyed your stay with us. On the other hand, we’re sorry that the Hotel didn’t meet your expectations in some aspects.

We appreciate your feedback, as it helps us understand where we could improve in the near future.

Hoping to see you again soon, please do not hesitate to contact us for any information you may need.

Best regards,
Guest Experience Department

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 april 2018

Toen wij toekwamen in de kamer hingen er letterlijk uitwerpselen van de vorige klanten aan ons toilet! Er is overgegeven geweest op de zetel en er lag stof in alle kasten en bed (zie fotos) Kamers zijn volledig verouderd.
Er waren hier grote werken om alle parasols (+60 stuks) te vervangen in de grond. Er werd hier dan ook volop geboord aan het zwembad. Zij moeten dit op voorhand melden aan hun klanten zodat ze de keuze hebben om hun reis eventueel te kunnen annuleren. Dit hebben zij NIET gedaan!! Wij hebben dit gemeld aan de receptie en zijn overeengekomen als commerciele tegemoetkoming met Amedeo om een korting toe te passen van 20% op onze volgende boeking.
Op het einde van de reis zijn wij bij de manager gegaan om een nieuwe reis te boeken voor september en zij hebben ons geen korting toegepast maar enkel flexibel rates gegeven en een kamer upgrade. Toen ik zei dat ik de 20% korting wil zoals zij mij beloofd hebben kwam hij agressief en heb ik besloten om maar te vertrekken daar dit zeer ONPROFESSIONEEL over komt!!!
Ik wil Konte en het hele animatie team (Anna, rafaella, giovanni en de persoon in het Hesperia kostuum iedere avond :) bedanken voor hun vriendelijkheid, zij zijn TOP!!!
Ook alle mensen die werken in de restaurants zijn allemaal zeer professioneel en heel vriendelijk! Bedankt daarvoor!
Pro:
- rustig hotel
- top ligging aan een luxe haven
- het eten was goed en premium alcohol
- Personeel in restaurants en bars zeer goed!

Contra:
- Veel plaatsen zijn verouderd en moeten geschilderd worden (vergane glorie)
- De netheid van de kamers zijn niet goed
- de shows in de Arena zijn van de laagste kwaliteit
- Zwembaden ijskoud
- 2 van de 3 restaurants waren gesloten (daar het hotel maar voor 50% vol zat)
- 2 buitenbars waren gesloten (daar het hotel maar voor 50% vol zat)

Door de oneerlijkheid voelen wij ons bedrogen en keren wij niet meer terug naar dit hotel.

Kamertip: 7de verdiep! anders teveel lawaai daar de muren slecht geïsoleerd zijn.
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank laurent v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pablo_Rey_Rodriguez, Director de Relaciones Públicas van Hesperia Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2018
Google-vertaling

Dear Laurent V,

Thank you for taking your time in expressing your detailed opinion about your recent stay in the Hesperia Lanzarote 5* Hotel and I am sorry if I am answering in English.

I appreciate the compliments towards our staff and some of the main points of the Resort, such as the tranquility and the gastronomical selection of our restaurant. With no hesitation I will deliver your words to everyone.

On the other hand, I feel sorry if there has been any misleading information about the discount we gave you for the inconvenience you mentioned. As also tried to explain to you the same day, the discount that I gave you was for a room with free upgrade and free cancellation. This is the possible discount the Hotel can make, which is always on the BAR (Best Available Rate) the Resort offers at the moment, and may not be used in conjunction with any other promotions, offers and or discounts at the same time. I could have not given you this discount to the rate you found in the web page, being it already an already discounted one. I hope you will kindly understand.

I am very surprised to know that you perceived me as aggressive. I would like to kindly remind you that while I was explaining to you why the 20% discount cannot be combined with other promotions, you repetitively told me to stop and then you said: "Will you take 20% off on this price? Yes or not?" When I told you it was not possible, you were turning your back and leaving while I was explaining. That is the reason of my sincere amazement, since I tried to help you the best possible way.

As I did during your days in the Resort, I will remain available to you by email or telephone if you have any other doubts.

Kind Regards,
Amedeo Zaffino
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 april 2018

10 daagjes naar Hesperia en je komt tot rust, zeker einde maart, alleen is het nog wat koud voor de zwembaden. op wandelafstand van supermooi haventje. personeel zeer vriendelijk, all-in met merkproducten. allen moet je de minibar toch betalen zelfs met de all-in.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank claudine15
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pablo_Rey_Rodriguez, Director General van Hesperia Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018
Google-vertaling

Dear Claudine15,

Thank you for choosing the Hesperia Lanzarote 5* Hotel for your holidays in the Canaries.

I am glad everything in the resort has been to your liking: with no hesitation I will deliver your feedback to all the staff.

Our Resort is perfect for those people who are looking for a relaxing time under the sun, and I am glad this has been the case for you!

We would be more than glad to having you here once again soon.

Kind Regards,
Guest Experience Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 maart 2018

voor de tweede maal Hesperia Puerto Calero bezocht, zeer rustgevend hotel aan het einde van de baai van Puerto Calero in het zuid westen van Lanzarote, weer aangenaam vertoeven, hadden een simpele suite met half board, ideaal, vrij groot hotel met toch wel 350 kamers, geeft toch bijna nooit de indruk dat er zoveel gasten rondlopen, wel soms wat drukte en file bij het ontbijt en het avondmaal door de gebrekkige organisatie en door de drukte op sommige tijdstippen, ook veel geluidsoverlast door rammelende en te drukke obers die teveel moesten doen op te korte tijd met te weinigen, niet goed georganiseerd, wel zeer vriendelijk, eten van prima kwaliteit, bar s 'avonds uitmuntend met een meer dan uitstekende barman die zijn vak als geen betere kent, enorme kennis en smaakgevoel voor heerlijke cocktails en G&T's, ongelooflijk, alleen daarvoor zou je teruggaan, volgende maal boek ik rechtstreeks via de NH keten, niets dan voordelen en betere condities, zeer uitgebreide tuin en zwembaden, perfecte plaats om te wandelen, zalig niets te doen, als je drukte en toeristische omgeving verwacht is dit niet jouw hotel

Kamertip: bijna alle kamers hebben zeezicht en zijn groot genoeg
Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank 886kd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pablo_Rey_Rodriguez, Director General van Hesperia Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2018
Google-vertaling

Dear 886kd,

Please accept our apologies for writing in English. First of all, I would like to express my appreciation for choosing Hesperia Lanzarote 5* Hotel for your vacation on Lanzarote and for sharing your experience with other travelers on TripAdvisor.

We are glad that we have had a pleasure to welcome you back again, and that you have had another grate experience with us! It is true that Resort’s location allows our guests to relax while being surrounded with beautiful Canary nature.

On the other side, we are sorry to read that you have experience queues for the breakfast. It is true that our hard working team always tries to accompany each guest to the table in order to provide the quality service. Sometimes this results in the small queue, which can be released in a short time.

In addition, we are proud to read that you have extremely enjoyed the Piano bar and that the staff there has been on your liking. They indeed area a true professionals!

For any information you may need on your next booking, please do not hesitate to contact us. We remain at your entire disposal.

Best regards,

Pablo Rey
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

We hadden een week all-in.
Personeel! Deze waren top en verdienen zeker 5 sterren.
De kamer was ruim, maar gedateerd. De badkamer heeft een bad waar je ook in moet douchen. Hier heb je werkelijk niets aan. Zeker als je er vanuit gaat dat de meeste gasten uit noord Europa komen, dus de gemiddelde lengte ruim boven de 1,75 is. Je kunt niet in bad, maar ook niet fijn douchen. Dit kun je je gasten niet meer aanbieden.
Het bed was ook niet meer van deze tijd.
Eten: in januari is alleen het buffet restaurant geopend voor diner. Elke avond een ander thema. Het was... Ja eigenlijk gewoon ondermaats.
Het ontbijt was erg uitgebreid, alleen al het brood was droog.
Verder was het all-in concept wat keuze betreft overdag erg karig, maar dat kan aan de maand hebben gelegen.
Het hotel zelf zag er prachtig uit. Mooie zwembaden (koud), prachtig aangelegde en onderhouden park/tuin, goede fitnessruimte en een prachtige spa accommodatie.
Al met al voor januari net een voldoende, maar als ik me bedenk dat ik in het hoogseizoen beduidend meer moet betalen, dan had dit zomaar een onvoldoende kunnen zijn.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 377marthijnm
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pablo_Rey_Rodriguez, Director General van Hesperia Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018
Google-vertaling

Dear Marhijn M,

My apologies if I am writing in English.

Thank you for choosing the Hesperia Lanzarote 5* Hotel for your holidays in the Canaries.

I really appreciate your compliments towards our staff, who always strives in order to deliver n excellent experience to all our guests. I will give your compliments to them with no hesitation.

I will also deliver your positive observations to our SPA team, they will surely be happy!

I am sorry if you did not like the setting of your room. We have several types of rooms in our Resort, being the Suites the ones with a walk-in shower and a jacuzzi available.

Our a la carte restaurants open seasonally, I am sorry you did not find them open during your stay in January.

We would be more than glad to welcome you back soon. Please do not hesitate to contacting us should you need any information for your next stay in the Canaries.

Sunny Regards from Lanzarote,
Pablo Rey
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken