“Heerlijk eten!”
Beoordeling van Cuvee 31

Cuvee 31
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in L'Epine
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heel lekker gegeten in dit restaurant.
Begonnen met een glas bubbels en hadden de combi hoofdgerecht en nagerecht inclusief water, een glas wijn en koffie.
Prijzen zeer aantrekkelijk en het personeel erg vriendelijk. Het menu werd rustig toegelicht evenals ieder gerecht dat volgde.

Datum van bezoek: augustus 2020

11 juli 2020 beoordeeld

Lekker eten, mooi geserveerd. Enig minpuntje is de snelheid van opdienen, precies of men nog met een 2de shift wil werken, wat duidelijk niet het geval was. Precies de gewoonte in die streek van Frankrijk
Alle dranken zijn wel heeeeeel prijzig, bij aperitief zijn we gevraagd of we met een fris coupke champagne willen starten, iets wat we graag deden. Bij nazicht rekening bleek dit wel 18euro per glas, dit is juist 1 euro meer dan de lekkere champagne die we in de streek hebben gekocht ... dan wel per fles!
Een gouden raad, vraag steeds naar de prijs

Datum van bezoek: juli 2020
17 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: september 2020
13 november 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: november 2019
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: september 2019
Leromain, Propriétaire van Cuvee 31, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Reizigers die Cuvee 31 bekeken, bekeken ook

Chalons-en-Champagne, Marne

In Cuvee 31 geweest? Deel je ervaringen!