“Heerlijk”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Le Montrachet
Beoordeeld als nr. 1 van 3 hotels in Puligny-Montrachet
25 augustus 2017 beoordeeld

Een heerlijk hotel met een fantastisch restaurant!! De ligging is perfect in het prachtige 'witte' dorp Phligny Montrachet. Een aperitief in de tuin, rust en heerlijke wijnen.
Het restaurant overtreft het hotel in perfectie. Fantastisch eten, superieure wijnen en dito bediening. Een avond uit!

Kamertip: Alle kamers zijn goed
Bekijk meer kamertips
Schrijf een beoordeling

9 augustus 2017 beoordeeld

Al jaren een van de betere adressen in de Cote de Beaune. Goede keuken, maakt de Michelin ster helemaal waar, prachtige wijnkaart met uiteraard schitterende wijnen uit Puligny, Chassagne en Meursault. Bediening vriendelijk en correct. Enige minpunt is het stevige prijsniveau.

9 augustus 2017 beoordeeld

Tweejaar geleden schreef ik zeer lovend over dit leuke hotelletje midden in de Bourgogne. We kwamen terug en ditmaal een kamer aan de voorzijde waar de airconditioning het niet deed. Na gereclameerd te hebben zou men gaan kijken en later aan tafel in hun fraaie restaurant (zie aparte beoordeling) werd mij verzekerd dat alles werkte. Enfin later - laat - op de kamer aangekomen geen teken van enige koelte terwijl de a/c op 17 graden stond. Volgende ochtend dit gemeld en de baas in de receptie (volgens mij de manager) durfde zelfs zo ver te gaan in zijn arrogantie dat dat eigenlijk er niet toe deed want de temperatuur buiten was toch niet warm. Dat we een kamer hadden gehuurd mét airco wilde hij maar niet begrijpen. Heel teleurstellend voor zo'n 4 sterren hotel wat zich zelf op de borst klopt. De appellation gaat omlaag.

Kamertip: kamer aan de achterkant met uitzicht over de druiven.
Bekijk meer kamertips
26 juli 2017 beoordeeld

We zijn er gaan eten op de middag.

we zaten op het mooie terras in de tuin. een lekkere crémant van Borgeot. een mooie lunch menu voor een goede prijs. alles was inorde en heel vriendelijke personeel.

Verbleef: Augustus, 2016
30 mei 2017 beoordeeld

Dit hotel is zeker niet voorzien van alle technologische nieuwigheden. Het is evenwel super gelegen in een mooi dorpje dat rust en gezelligheid uitstraalt. Ook een gezellig ontbijt op het terras aan de tuin is rustgevend.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
21 mei 2017 beoordeeld

Het was een onvergetelijke avond. Iedereen in dit restaurant is zo vriendelijk en voorkomend. Proficiat ! We hebben het menu printemps genomen. Negen pareltjes van gerechten, zowel qua smaak als presentatie ! Top! We werken ook deskundig bijgestaan door de sommeliere om een passende wijn bij deze gerechten te vinden. Dit is een echte aanrader, ook het restaurant zelf is heel mooi en sfeervol.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlakbij Beaune maar super rustig, gezellig en stijlvol. Een echte aanrader op alle vlakken. Wijnkeuze enorm en zeer verfijnde keuken. Zeker zijn Michelin ster waard. Volgende keer overnachten we zeker ook hier!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Puligny-Montrachet in overweging
op 10.6 km afstand
Hotel le Clos
nr. 1 van 4 in Montagny-les-Beaune
328 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Le Montrachet geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Le Montrachet

Adres: 10 Place du Paquier de la Fontaine, 21190 Puligny-Montrachet, Beaune, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Bourgogne-Franche-Comté > Cote d'Or > Beaune > Puligny-Montrachet
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 3 hotels in Puligny-Montrachet
Prijsklasse: € 176 - € 261 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Le Montrachet 4*
Aantal kamers: 31
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Agoda en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Le Montrachet met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Le Montrachet Hotel Puligny-Montrachet
Le Montrachet Puligny

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?