La Maison d'Olivier Leflaive(Puligny-Montrachet)
  • Gratis parkeren
Domaine des Anges(Puligny-Montrachet)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Domaine des Closeaux(Puligny-Montrachet)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hôtel Les Hauts de Meursault(Meursault)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel La Chouette(Puligny-Montrachet)
TripAdvisor
9 augustus 2017 beoordeeld

Al jaren een van de betere adressen in de Cote de Beaune. Goede keuken, maakt de Michelin ster helemaal waar, prachtige wijnkaart met uiteraard schitterende wijnen uit Puligny, Chassagne en Meursault. Bediening vriendelijk en correct. Enige minpunt is het stevige prijsniveau.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
9 augustus 2017 beoordeeld

Tweejaar geleden schreef ik zeer lovend over dit leuke hotelletje midden in de Bourgogne. We kwamen terug en ditmaal een kamer aan de voorzijde waar de airconditioning het niet deed. Na gereclameerd te hebben zou men gaan kijken en later aan tafel in hun fraaie restaurant (zie aparte beoordeling) werd mij verzekerd dat alles werkte. Enfin later - laat - op de kamer aangekomen geen teken van enige koelte terwijl de a/c op 17 graden stond. Volgende ochtend dit gemeld en de baas in de receptie (volgens mij de manager) durfde zelfs zo ver te gaan in zijn arrogantie dat dat eigenlijk er niet toe deed want de temperatuur buiten was toch niet warm. Dat we een kamer hadden gehuurd mét airco wilde hij maar niet begrijpen. Heel teleurstellend voor zo'n 4 sterren hotel wat zich zelf op de borst klopt. De appellation gaat omlaag.

Kamertip: kamer aan de achterkant met uitzicht over de druiven.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
26 juli 2017 beoordeeld

We zijn er gaan eten op de middag.

we zaten op het mooie terras in de tuin. een lekkere crémant van Borgeot. een mooie lunch menu voor een goede prijs. alles was inorde en heel vriendelijke personeel.

Verbleef: augustus 2016
30 mei 2017 beoordeeld

Dit hotel is zeker niet voorzien van alle technologische nieuwigheden. Het is evenwel super gelegen in een mooi dorpje dat rust en gezelligheid uitstraalt. Ook een gezellig ontbijt op het terras aan de tuin is rustgevend.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
21 mei 2017 beoordeeld

Het was een onvergetelijke avond. Iedereen in dit restaurant is zo vriendelijk en voorkomend. Proficiat ! We hebben het menu printemps genomen. Negen pareltjes van gerechten, zowel qua smaak als presentatie ! Top! We werken ook deskundig bijgestaan door de sommeliere om een passende wijn bij deze gerechten te vinden. Dit is een echte aanrader, ook het restaurant zelf is heel mooi en sfeervol.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie