“Romantisch lunchen”

Geclassificeerd als nr. 8 van 13 Restaurants in Tourtour
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat wij als gezin gingen lunchen toch het kopje ‘romantisch’ er maar boven gezet. Wat een schitterende locatie....
Het dorpje Tourtour (la village dans Le ciel) in de Var ligt op een berg en herbergt een idyllisch dorpsplein met verschillende restaurantjes. Gekozen voor een knapperige salade met paddestoelen en foie gras. Smullen!

Datum van bezoek: juli 2018

23 juli 2017 beoordeeld

Klein maar gezellig restaurantje op het pleintje in Tourtour. Vriendelijke bediening en lekker eten. De kinderen namen pizza en die zijn gigantisch. Ik nam een slaatje van de suggestiekaart met ansjovis, truffel en noten en die was ook heerlijk. Mijn echtgenote een Camenbert met vers brood. De prijzen zijn zeer correct. Aanrader in Tourtour.

Datum van bezoek: juli 2017
21 juli 2015 beoordeeld

Goed gelegen op het centrale plein van Tourtour. Vriendelijke ontvangst, correcte bediening. Lekkere vers gemaakte pizza gegeten en een goede rosé van het huis gedronken. Meer moet dat niet zijn voor een geslaagde lunch.
Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2015
15 juli 2015 beoordeeld

Door toeval hier binnengestapt voor de lunch. En wat een leuke ervaring was dat. Heel vriendelije bediening en zeer lekker eten. De brandade met nog apart een slaatje voor 14 euro is een aanrader. De dagschotel van gevulde groenten was top. Mijn pizza met corsicaanse worst heerlijk. We dronken water, rose van t huis in karaf en aten een overheerlijke fruitsalade toe. Zelden gezien dit. Vers fruit en niet opvullers zoals appel en druiven. Voor 6 euro is dat meer dan correct geprijsd.

Datum van bezoek: juli 2015
1 september 2014 beoordeeld

mooi pleintje in het centrum van Tourtour.
vriendelijke attente bediening no nonsens keuken
locale specialiteiten.

Datum van bezoek: augustus 2014

In La Place geweest? Deel je ervaringen!