“Voortreffelijke gerechten; vriendelijke bediening.”

Haweli Indian Tandoori Restaurant
Reserveren met
Haweli Indian Tandoori Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 9 van 68 Restaurants in Golf del Sur
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
13 januari 2018 beoordeeld

Tijdens onze vakantie hebben mijn vrouw en ik hier tweemaal gegeten. Zeer uitgebreide menu kaart. Alle door ons gekozen gerechten waren prima. De papadums waren als voorafje met de vier erbij geserveerde sausjes heel goed. De raita beveel ik sterk aan. Natuurlijk heeft ieder zijn eigen smaak, maar de saag gerechten met soinazie geven een smakelijk kontrast tussen de spinazie en het vlees/kip/garnaal. Het tikka gerecht met lamsvlees was ook goed, maar sommige stukjes lam waren wel wat taai. King prawn Balti was een verrukkelijke saus met heel veel grote garnalen! Vergeet vooral niet een van de vele lekkere rijstvarianten er bij te bestellen. De naan smaakte zoals dat hoort. Als je bier besteld wordt dat in ijskoude glazen geserveerd. Een smakelijk door het huis geserveerd drankje ( keuze uit twee ) gaf een goede afsluiting. Daarbij nog een gezellige atmosfeer en vriendelijke bediening. Wat wil de vakantieganger nog meer. En dat allemaal tegen prijzen, die je op dit kwaliteitsniveau in Nederland niet kunt vinden.

Datum van bezoek: januari 2018

16 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten .vriendelijk personeel die alles voor de gasten wil doen .
Prijs kwaliteit was goed. Zelfs boden ze ons aan om het overige eten mee te geven voor. In ons apartement

Datum van bezoek: december 2016
14 maart 2016 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Fairways Club in het nabij gelegen San Miguel de Abona zijn we per toeval in een klein winkelstraatje in Golf del Sur terecht gekomen. Naast Haweli liggen hier diverse andere restaurants, waaronder ook maar liefst 2 andere Indiase restaurants waarvan we ook restaurant Taj bezocht hebben.

Van beide bezochte Indiase restaurants vonden we Haweli toch net iets beter en dit komt met name door de sfeer en manier van bedienen. Ten eerste werden we bij Haweli niet (zoals wel bij de andere 2 gebeurde) opdringerig naar binnen gekletst, maar liet de ober ons gewoon rustig buiten naar het menu kijken zonder ons "te bespringen". Ten tweede merkten we ook binnen een prettigere, relaxte sfeer waardoor we net wat fijner zaten.

De kwaliteit van het eten is goed tot erg goed. Het eten wordt mooi opgediend, de porties zijn ruim en de prijzen zijn erg goed.
We zijn 2 avonden hier gaan eten en beide keren hebben we gebruik gemaakt van de mogelijkheid om 3-gangen te eten voor de vaste prijs van ongeveer 12 euro. De keuze aan voorgerechten en hoofdgerechten is daarbij erg groot (groot deel van de menukaart), het nagerecht is ten slotte een zeer eenvoudig plastic bakje met ijs. Ons gekozen voorgerecht voor 2-personen was heerlijk en bestond uit een veelvoud aan gerechtjes, de diverse gekozen hoofdgerechten smaakten ook erg goed.

De prijs-kwaliteitverhouding is werkelijk uitstekend!

Ondanks het feit dat er tijdens ons verblijf weinig mensen 's avonds in Golf del Sur rondliepen zat dit restaurant beide avonden rond 19:00u grotendeels vol. Terecht wat ons betreft!

Datum van bezoek: maart 2016
26 april 2015 beoordeeld

Ook hier na een aantal jaren weer terug!
Zowel het interieur (misschien op een detail na) als het Indiaans eten zijn onveranderd. Dat betekent een feestelijke herkenning van veel authentieke smaken. Uiteraard zijn wij deze trail met de papadums begonnen. Daarna vervolgden wij ons pad met Dhansak Chicken, Tandoori Mixed Grill (incl. Tandoori Sauce) mét boiled en fried rise én Peshwari Naan: GE-WEL-DIG!

Helaas kan je hieruit niet lezen hoe lekker of dat dit is. Dat zul je dan ook zelf moeten gaan proeven en dat is volgen ons echt de moeite waard!

Datum van bezoek: april 2015
8 februari 2015 beoordeeld

Lekker Indiaas eten. De ambiance is wat knullig. Maar het eten is heerlijk en de bediening vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2015

Reizigers die Haweli Indian Tandoori Restaurant bekeken, bekeken ook

Tenerife, Canarische Eilanden

Tenerife, Canarische Eilanden
Golf del Sur, San Miguel de Abona

In Haweli Indian Tandoori Restaurant geweest? Deel je ervaringen!