“Fantastisch vakantiehuis, ruim en met eigen ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Bella Vista- La Redonda

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

erasmusva ...
Nieuw-Vennep, Nederland
1 beoordeling
“Fantastisch vakantiehuis, ruim en met eigen zwembad en tennisbaan!!”
Beoordeeld op 12 augustus 2016 voor een verblijf in Juli, 2016

Wil je tot rust komen dan is dit het perfecte vakantie huis! Het ligt vlakbij het plaatsje Tavernes.
Het huis is schoon, ruim en van allerlei gemakken voorzien. Zeer uitgebreide keukeninventaris, een koelkast met 3 grote vrieslades en ijsblokjes maker, wasmachine en bbq mogelijkheden. Drie slaapkamers waarvan twee groot en eentje klein. Elk met eigen badkamer. Boven grote overloop waar je ook nog wel een bedje zou kunnen maken. De slaapkamers hebben plafondventilatoren die wij wel echt nodig hadden met temperaturen van 39 graden!!. Gelukkig is er ook bijna elke dag wel een heerlijke wind die voor verkoeling zorgt. Ligbedje in de schaduw, boek er bij.. Fantastisch! Woonkamer volledig ingericht met twee heerlijke zitbanken. Super zwembad er bij en tevens een tennisbaan (daar moeten ze nog het een en ander aan renoveren maar er is prima op te spelen!). Warm water laat even op zich wachten maar dat heb je eigenlijk alleen nodig om af te wassen.... Wifi doet het super (dat was wel belangrijk voor onze tiener kids...). De eigenaren die wij hebben ontmoet, Jordi en Anna, ongelooflijk gastvrij. Bij aankomst stond er iets heeeeel lekkers in de koelkast!
Wil je even naar het strand (prachtig zandstrand) dan ben je daar in 15 minuten. Valencia stad is ongeveer 50 minuten rijden. Veel supermarkten in de buurt, shoppingmall en een golfbaan. Wij hebben het echt super naar onze zin gehad!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Locatie,zwembad en tennisbaan. Gastvrijheid van Anna en Jordi.
Minpunten: Beetje harde matrassen op de bedden.
Reisgroep: Tieners
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
7 sep 2016
Thanks a lot for your visit at our house. It´s nice to hear that you like it so much. We appreciate also your remarks about the warm warter and will fix this asap. We hope to see you and your family again one day.

Jordi, Ana and Joan
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren