“Fijne vakantie in een mooi huis”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Flynn87
Amsterdam
1 beoordeling
“Fijne vakantie in een mooi huis”
Beoordeeld op 25 september 2018 voor een verblijf in september 2018

Wat hebben wij een fijne vakantie gehad in dit mooie huis! De ligging is perfect, dichtbij dorpjes, strand en de stad Valencia. Je hebt bij het huis veel privacy door de grote tuin, die omgeven is met mooie bomen. Het zwembad is heerlijk ruim en fijn, in verband met kinderen, dat deze omheind is.
Voor onze kinderen was ook van alles aanwezig, stapelbed, ledikant, beddengoed, kinderstoel, een buggy en zelfs wat speelgoed!
Het scheelt ook enorm dat je geen handdoeken en badhanddoeken hoeft mee te nemen! Wij hebben echt super genoten en gaan graag nog een keer!

Datum van verblijf: september 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren