TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 september 2019

Natuurlijk waren er een paar min puntjes, zoals lawaai van dampkappen en slechte te luide muziek en ect. Maar wel een hotel dat alles heeft en duidelijk ook alles probeert te hebben en te doen voor hun gasten en daarvoor krijgen ze van mij zeker 5 sterren.
Niet het hotel dat ik zou doen zonder mijn kinderen (al hebben ze wel een deel volwassen alleen) dat ben ik niet gaan verkennen, dus mag misschien niet oordelen.

Buffet op en top - nog nooit gezien - zoveel keus.

Kamertip: Wij hadden uitzicht op tuin wat helemaal prima was, want het geeft schaduw op terras
Datum van verblijf: augustus 2019
MarvyAssist, Guest Relations Manager van Club Marvy, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste TasteLeuven,

Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst vriendelijk ontvangen.Het hotel werkt met bandjes die je niet de hele vakantie om je arm hoeft te dragen,erg fijn systeem!
Wij hadden een familiekamer in het hoofdgebouw(connecting rooms)Kamers zijn fijn,bedden aan de zachte kant maar prima.Wel lag er nog troep onder het bed van de gasten voor ons dus schoonmaak was daar zeker niet grondig geweest.Ook andere gasten die wij spraken klaagden over de schoonmaak,glasscherven onder het bed , nietaanvullen van toiletpapier en tissues,zand blijft liggen in de kamer etc. We zijn verdeeld over meerdere dagen 7x bij de receptie geweest om te zeggen dat er schoongemaakt moest worden onder het bed maar er gebeurde niets.Uiteindelijk manager erbij gehaald en die loste het meteen voor ons op.

Het eten is bij Club Marvy erg goed,het zou leuk zijn als ze een keer een thema avond in het restaurant zouden organiseren vanwege de variatie maar dat is ook het enige.Het is vers en er is voldoende keus,vooral aan salades.Ook genoeg keuze dus als je niet zo van vlees of vis houdt.Het personeel doet enorm zijn best en wij vonden ze allemaal vriendelijk.Het klopt dat er mensen tussen zitten die geen engels spreken maar ook dan doen ze moeite om je te helpen.Ik was zeker onder de indruk van het personeel,ze verdienen echt een compliment!

Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het waterpark,voor zo’n beetje alle glijbanen moet je m 1.20 zijn,altijd handig om te weten.Wel jammer dat er twee glijbanen de gehele vakantie buiten gebruik waren ,wij kwamen echt voor het waterpark naar dit resort en dan ga je er vanuit dat alle faciliteiten bruikbaar zijn.
De kinderen zijn ook regelmatig in de kidsclub verbleven,ook het personeel van de kidsclub is geweldig.Ze doen hun best om het de kinderen naar de zin te maken.
Als de kinderen in de kidsclub verbleven,bezochten wij weleens het 18+ gedeelte en de Boho bar.Wat een prachtige bar is dat!
Een klein stukje paradijs met prachtig uitzicht terwijl het barpersoneel er alles aan doet om de mooiste cocktails voor je klaar te maken (als je van cocktails houdt, is het handig om de all inclusive formule te boeken.Als je geen alcohol drinkt ,heb je aan vol pension voldoende)
Er is ook een infinity pool en ook die is prachtig.Wij vonden het water erg schoon en zeker niet koud.Ook het familie zwembad is mooi en schoon.
Wij hebben ons laten masseren in de Spa ,het waren zeer professionele massages ,ze zijn niet opdringerig en proberen je niets aan te smeren.Mooie spa met zeezicht!

Het vervelendste van de vakantie is het feit dat mijn oorbellen zijn verdwenen uit de badkamer.Het hotel heeft overal in de gangen camera’s en dit kan overal gebeuren maar ik baalde er echt enorm van.Twee verschillende managers hebben met ons gesproken en namen echt de tijd maar het is gewoon heel lastig om zoiets te bewijzen.Security is er ook mee bezig geweest en ik had ook het idee dat zij het serieus namen maar uiteindelijk is toch het verhaal dat je spullen buiten de kluis niet gewaarborgd zijn.
Los van deze kleine voorvallen hebben wij een fijne week gehad in club Marvy.
Als het personeel zo vriendelijk blijft en de schoonmaak wordt wat secuurder ,is het wat mij betreft een absolute topper aan de Turkse kust!

Datum van verblijf: augustus 2019
MarvyAssist, Guest Relations Manager van Club Marvy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Dear NicoleBHaarlem,

Thank you for taking the time to rate your stay and share your memories with us.

We are honored with this wonderful words of yours regadring most of our facilities and more than happy to see that you enjoyed our services in general. Since the praise of our guests continues to motivate us, we look forward to sharing your positive feedback with related departments and colleagues.

There is always space for improvement and working on education. Rest assured that all necessary actions will be taken regarding our cleaning services.

We are very sorry for the inconveniences you had with your earrings. As stated during our conversation, we have done our best to find them. Thank you for your trust.

Against all negative points, we look forward to welcoming you back as soon as possible, in an effort to make your next visit a more memorable one.

Best regards,

Beoordeeld op 20 augustus 2019

Zeer exclusief en schitterend complex. Wij hadden een 2 persoons premium comfort kamer in het boho beach 18 plus gedeelte. Hier heerst een zeer relaxte sfeer en we voelden ons meteen helemaal thuis. Heerlijk bed, 180x200 prachtig zeezicht. De infinity pool is een ervaring apart en we hebben genoten van het luxe fitness centre. Eten zeer goed en afwisselend, telkens vers bereidt, geen dampende schalen met deksels maar continu life cooking. Keuze misschien beperkt maar wel afwisselend en zeer vers. Elke ochtend verse jusdorange bij het ontbijt en het personeel is ontzettend behulpzaam en aardig. 1 minpuntje was voor ons de sterkte van de wifi in de hotelkamer maar daar wordt aan gewerkt wij hebben gezien dat ze met extra wifi palen aan het werk waren. Wij hebben alle afstanden niet als storend ervaren en hadden de golfkarretjes die continu rondrijden niet nodig. Ja er is hoogte verschil maar je hoeft nooit langer dan 5 a 10 minuten te lopen voor als je ergens naartoe wilt. De recensies zoals die op internet staan vind ik daarom ook niet kloppen was er zelf wat ongerust over maar viel ontzettend mee. Als je volpension boekt heb je de hele dag op alle plaatsen vij water en tijdens de maaltijden wijn, bier en fris .voor ons was dat voldoende maar als je meer wilt drinken dan kan je beter all-inclusive boeken want de drankjes zijn behoorlijk aan de prijs. Cocktails beginnen bij 5 euro per stuk en lopen op tot 10 euro dus dat kan een overweging zijn.

Datum van verblijf: augustus 2019
MarvyAssist, Guest Relations Manager van Club Marvy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Beste MoniqueT01,

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Mooie grote kamer. Meest personeel heel vriendelijk. Vooral melis van klantendienst en Bekir en gokhan die met de elektronische karretje rijden. Daarnaast eentonig eten wel vers maar steeds hetzelfde. De desserts zijn wel zeer goed. Geen animatie s avonds. Op 14 dagen enkel 2 keer show. Daarnaast alleen muziek s avonds van artiesten die covers brengen. Niet mijn soort animatie. Dus meeste avonden naar avondmaal wat gewandeld en daarna op de kamer met Netflix. Aan te raden voor mensen met zeer jonge kinderen die rond 9 uur of zo in bed moeten. Of voor 18 + want een heel sectie van het hotel alleen voor hen.

Datum van verblijf: augustus 2019
MarvyAssist, Guest Relations Manager van Club Marvy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Beste Chantal V,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Schitterende locatie, met heel veel hoogteverschil. Dus veel trappen lopen, maar dan heb je ook super mooie uitzichten, een infinity pool en restaurants met schitterende uitzichten. Buiten het resort is niet veel, excursies zijn dan ook op wat afstand. Het eten is gewoon erg goed. Het restaurant is erg leuk opgedeeld zodat je nergens het gevoel hebt dat het massaal is. Overigens is het ook niet zo'n massaal hotel. Bij het eten wordt er erg veel direct voor je neus klaar gemaakt, ik denk zo'n 15 koks die dat terstond bereiden, dus je hebt amper het gevoel dat het buffet is. Altijd vers en warm dus. Alleen vind ik het entertainment voor de kinderen na het diner magertjes. Overdag vind ik ook dat ze de diverse activiteiten wel meer mogen enthousiasmeren. Veel kinderen hebben net een zetje nodig. Daardoor bleef het altijd rustig bij de kidsclub en youngstersclub terwijl dat leuk ingericht is en een goede hangout.
De glijbanen zijn goed! Alsook de rest van het aqaupark gedeelte voor de kinderen e.d.
Het zou wel wenselijk zijn als het hotel actief zou bemiddelen in de bedjes bij de zwembaden en strand. Er zijn genoeg (heerlijke balinese!) bedjes maar 50% wordt de hele dag niet actief gebruikt. Handdoeken moeten ze gewoon weghalen!
Ook wel jammer dat je bij de andere restaurants niet kan ontbijten of lunchen (1 alternatief). Dan zou je leuk kunnen variëren. Het italiaans restaurant staat los en daar betaal je dus volledig. Prijzen zouden mijn inziens gehalveerd moeten worden. De diners bij het water en op de berg zijn aanraders. Al is het wel erg vreemd dat dat een Adults Only restaurant is, waardoor het voor heel veel gezinnen helemaal geen optie meer is. .

Kamertip: villa's liggen top. Dichtbij hoofdgebouw, scheelt lopen voor buffet. kamers hoofdgebouw zijn prima, kies uitzicht op zwembad/zee.
Datum van verblijf: augustus 2019
MarvyAssist, Guest Relations Manager van Club Marvy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Beste JanH664,