“leuk terras in hartje Spello”
Beoordeling van Enoteca Properzio

Enoteca Properzio
Geclassificeerd als nr. 1 van 51 Restaurants in Spello
Keukens: Wijnbar
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
10 juli 2017 beoordeeld

Mooi terras in Spello, met warm welkom door Roberto, de uitbater. Aperitief met lekkere bubbels en wijn en een keuze van italiaanse kazen. Daarna nog even de winkel binnengelopen en buitengekomen met een mooie keuze van italiaanse wijnen en hapjes. Geslaagde namiddag, maar niet goedkoop!

Een TripAdvisor-lid
9 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een smaak sensatie. We kozen voor de brunchetta en carpaccio, beiden van hoge kwaliteit met verse olijfolie, zoals je die in Nederland niet vindt. De truffel was goddelijk en in verhouding een voortreffelijke prijs kwaliteit verhouding. Yummie.

14 september 2016 beoordeeld

Wij kwamen voor een wijnproeverij en kregen een proeverij met een hele goede lunch buiten onder parasol met stoom tegen de warmte. Alles was een super ervaring. Fantastische wijnen (4 verschillende) en bijzondere olijfolie en balsamico, heerlijke pasta met verse truffel en nog betere ragout van wild zwijn. En dit alles kregen we aangeboden. We hebben meteen wijn besteld den laten opsturen. Bij thuiskomst stond de wijn al op ons te wachten. Oud familiebedrijf uit de 18de eeuw, en huidige eigenaren zijn nog steeds even enthousiast en gastvrij!!

8 september 2016 beoordeeld

Sowieso is het prachtige Spello een must-visit als je in Umbrie bent. Ik zal eerlijk zeggen dat toen ik aan kwam lopen in het gezellige straatje de Enoteca Properzio niet mijn eerste voorkeur had maar zodra ik plaatsnam was ik om. De familie die er werkt zijn erg gastvrij en vriendelijk. Ze laten je proeven van het lekkerste uit de regio zowel het eten als de wijnen. De sfeer die er hangt is dat wat je zoekt op vakantie. Niet te commercieel en gewoon erg gezellig met heerlijk eten. Na ons helemaal vol te hebben gegeten rekenden we met twee personen € 65,- af. Nog een leuke bijkomstigheid.

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sublieme sfeer en onvervalst genieten in deze gastvrije enoteca. Prachtige locatie in het idyllische centrum van dit pareltje (Spello) waar wij door vrienden over waren getipt en dat wij aandeden op de terugweg van Spoleto. Absolute aanrader!!!

Reizigers die Enoteca Properzio bekeken, bekeken ook

Spello, Province of Perugia

In Enoteca Properzio geweest? Deel je ervaringen!