“Interieur en eten TOP”
Beoordeling van La Cantina

La Cantina
Geclassificeerd als nr. 5 van 51 Restaurants in Spello
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Proef de gnocci met tartuffo Nero of de grillata mista (zie foto) Aan te bevelen. Gezellig interieur ... booggewelven.

6 september 2017 beoordeeld

Je loopt er zo voorbij... gelukkig waren wij op de hoogte van deze parel in het mooi Spello. Wij lieten de auto achter op een parking aan de voet van het stadje. de 'klim' deden wij te voet. Een wijze beslissing, dat liet ons toe de caloriemeter even te negeren. Wat ons betreft Michelin/Gault Millau-niveau. Een aangename ontdekkingsreis door het culinaire landschap van UmbrIë. Reserveren!

20 augustus 2017 beoordeeld

Tweede bezoek aan dit restaurant,met een jaar tussenpoze. Vorige keer aten we op het terras buiten, deze keer binnen, omwille van de wind. De kaart biedt keuze tussen verschillende gerechten, en er zijn ook specials van de dag. Eerlijke keuken, valt weinig op aan te merken, in ieder geval zeker beter dan wat op de meeste plaatsen wordt aangeboden. Goede en uitgebreide wijnkaart, zeker van de lokale wijnen. De prijzen van deze wijnen vallen, zoals bijna overal elders in Umbria, goed mee. We komen ongetwijfeld nog eens terug.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het betreden van de zaak was ik al aangenaam verrast door vriendelijk onthaal en prachtige authentieke kader. Beperkte kaart met enkel verse gerechten aangevuld met mooie wijnkaart. Als primi heb ik steak tartaar van chianina rund gegeten, beste steak tartaar ooit! Als hoofdgerecht genoten van zelf gemaakte paste met bospaddestoelen. Afgesloten met de perfecte ristretto. Bizar dat Guide Michelin dit restaurant nog niet heeft opgenomen in zijn selectie... misschien volgend jaar?

10 juni 2017 beoordeeld

Leuke ober die extra uitleg gaf bij de gerechten op de kaart (er was enkel een Italiaanse menukaart), zeer lekkere gerechten en wijn, toffe avond! Al een tijdje geleden, maar ik weet nog zeer goed dat we duif hadden besteld, dat op de grill gebraden was. Wij zaten op het terras, wat tamelijk klein was en niet supergezellig (geen uitzicht o.i.d.), maar alsnog wel een heel gezellige avond gehad.

Reizigers die La Cantina bekeken, bekeken ook

Spello, Province of Perugia

In La Cantina geweest? Deel je ervaringen!