“Mijn Eerste en Beste Hotel in Schotland”
Beoordeling van New Lanark Mill Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
New Lanark Mill Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Lanark
21 september 2017 beoordeeld

Géén min punten gevonden, alles was perfect! Erg vriendelijk en behulpzaam. Gezellige bar en uitstekend restaurant. Drie avonden heerlijk gegeten, en dat voor een redelijk prijs. Hotelkamers erg ruim en een lekkere douche. Uitzicht hadden we van de River Clyde, ik moest wel op de brede vensterbank klimmen. Wij hadden een kamer op verdieping 6, en twin beds (2 van 1.30 breed) Wat een luxe! Kamer 29. Ontbijt was ook zeer uitgebreid. Zwembad was prima.
In de afgelopen 2 jaar heb ik véél slechte hotels in England gehad, dit was mijn eerste in Schotland. Rond uit GEWELDIG!

Kamertip: Uitzicht op River Clyde, de ramen zitten erg hoog!
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

28 oktober 2016 beoordeeld

Een oude katoenfabriek die is opgezet eind 1700 met de gedachte dat werknemers goede arbeidsomstandigheden moesten hebben. Schitterend gerenoveerd geheel, Uneso werelderfgoed. In het hotel klopt alles; goede bedden, prima ontbijt maar ik vond het niet gezellig. (een beetje unheimnisch gevoel).

Kamertip: er zijn maar twee verdiepingen en alle kamers zijn zo'n beetje hetzelfde.
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gebouw en zeer interessante omgeving. Fijn zwembad en restaurant aanwezig. Kamers wel verouderd en de overige inrichting hotel is ook aan vervanging toe vloerbedekkingen muf en oude eiken meubels zijn ook klaar. Personeel is heel vriendelijk.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel waar als gast wordt ontvangen en behandeld. Mooie plek, vriendelijk en hulpvaardige medewerkers. Hier gaat het er om het de mensen naar de zin te maken. De kamers zijn ook uitstekend geschikt voor mensen met beperkingen. De bedden zijn prima evenals de badkamer..

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat fantastisch: dit niet zo maar een hotel, dit is een belevenis. De ruime kamers zijn gevestigd in het historische gebouw van de voormalige textielfabriek van New Lanark, een dorp dat in zijn geheel op de werelderfgoedlijst staat. Daarbij opgeteld ligging aan de rivier de Clyde maakt deze bijzonder accommodatie waardevol in termen van cultuur, historie en natuur. De maaltijden zijn zonder uitzondering voortreffelijk,ook het ontbijt, en zeer redelijk geprijsd. De service uitstekend, het is er rustig en het zwembad en sauna maken het hotel nog attractiever. Het was het laatste en beste hotel tijdens onze rondreis door Schotland.

Verbleef: Juni, 2016
12 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een prachtig hotel op een superlocatie gelegen! Vrij nieuw en dat merk je. Ruime kamers met veel faciliteiten. Vriendelijk personeel. Zwembad en sauna echt prima. Heerlijk ontbijt en leuke bar. De prijzen vallen ook nog mee! Kortom, een aanrader!

Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
9 mei 2016 beoordeeld

Kamers zeer sfeervol evenals de inrichting van het hotel. Personeel hoffelijk en ontbijt super (producten zoals ei/zalm etc kan je apart bestellen) Omgeving hotel en hotel zelf zijn wonderschoon en behoren tot werelderfgoed. Hotel is 4 sterren wat ons betreft. Vrijwel alle kamers mooi uitzicht op rivier The Clyde. Hotel heeft zeer goed restaurant voor diner en uitstekende bar voor lunch. Zwembad heerlijk. Geen kluisje op de kamer vind ik wel een gemis

Kamertip: Op de hogere verdiepingen (5/6) heb je mooiste uitzicht op de rivier The Clyde
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Lanark in overweging
op 2,1 km afstand
Tinto Hotel
nr. 4 van 4 in Biggar
273 beoordelingen
Prijzen weergeven

In New Lanark Mill Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over New Lanark Mill Hotel

Adres: Mill One | New Lanark, Lanark ML11 9DB, Schotland
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Schotland > South Lanarkshire > Lanark
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Lanark
Prijsklasse: €98 - €189 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — New Lanark Mill Hotel 3*
Aantal kamers: 38
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij New Lanark Mill Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel New Lanark Mill

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?