Beoordeeld op 30 juni 2018 via mobiele applicatie

We verbleven van 28juni-1juli. Heerlijk hotel, het landgoed is erg goed verzorgd, tuin ligt er prachtig bij. Zwembad is groot. Voldoende ligstoelen erbij aanwezig. De suite is stijlvol en bedden zijn goed. We hadden een prima terras voor onze suite. Eten op het landgoed voortreffelijk. Afstand tot Taormina is een klein half uur. Zou zeker terug gaan.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 juni 2016 via mobiele applicatie

Goede kaart, smakelijke gerechten. Het is misschien een suggestie om een dag menu aan te bieden. Kok werkt met producten uit eigen tuin. Meerdere keren gegeten.
Meerdere Michelin nominaties die zeker worden waar gemaakt. Goede plek om te verblijven, zeer vriendelijke bediening schone goed ingerichte kamers dit alles liggend in een prachtig aangelegde tuin met groot zwembad. Door het beperkt aantal kamers loop je elkaar niet in de weg en heb je niet het gevoel dat je plaats moet maken voor een ander.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 april 2015

Mooie locatie gelegen Op loopafstand van het strand.
Huisjes gelegen in een mooie aangelegde tuin.wakker worden met vogeltjes.je hebt wel en auto nodig.dichtsbij gelegen calatibiano ligt op 10 minuten rijden.
In het restaurant hebben wij prima gegeten.prijzen redelijk,maar wij hebben het afgewisseld door ook te eten in het dorp.
Goede plek om lekker rond te touren in de omgeving.
Uurtje rijden vanaf vliegveld catania

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 april 2015

Mooie locatie voor een aangenaam verblijf , historiserend gerestaureerd kasteel met hoeve. Prachtige tuin, vlakbij kiezelstrand . Mooie ruime juniorsuite met omgekeerde douchemengkraan. Goeie WiFi. Heerlijke keuken voor diner en ontbijt. Leuke wijnbar. Uitstekende spaghetti bottera, prima witvis in kerstomaatjes, risotto met prei en peer, excellent rundvlees met seizoensgroenten. Matige EtnaRosso wijn. Vriendelijke en voorkomende ontvangst en bediening. Afgesloten overdekte prive parking.

• Verbleef: april 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 23 september 2014

Mooi gelegen , heerlijk zwembad, prachtig ingerichte kamers en lekker eten. Directe toegang tot privé strand met heerlijke stoelen. Wel kiezelstrand maar het is goed.

Aandachtspunt blijft wat mijn ervaringen betreft toch echt het ontbreken van verse jus bij het ontbijt, alleen maar de vreselijke aanmaaklimonades .
En de koffie in een grote stalen tapkan met een waxinelichtje eronder(?) om het warm te houden

Het ontbijt verder is prima en gevarieerd.

Verbleef: september 2014, reisde met een partner