TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
LEUKE DAG OP HET WATER

De laatste dag van onze vakantie hebben we op het water doorgebracht met Georgio en Jacobo. We ... meer lezen

Beoordeeld op 11 augustus 2019
HildeH247
Sint-Niklaas, België
via mobiele applicatie
Best experience during our holiday!

Beoordeeld op 2 augustus 2019
Q2324MXmichelc
Sittard, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 355 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Cannigione
vanaf US$ 39,79
duiken
7 beoordelingen
vanaf US$ 110,27
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

We waren zelf met 6 personen en een baby en er waren nog 5 extra gasten.
Het was een leuke boottocht met enkele tussenstops om te zwemmen, snorkelen en te eten.
De lunch die Jacobo ons serveerde vonden we de beste die we tijdens onze vakantie gegeten hebben.
Als voorgerecht kregen we pecorino-kaas, mozzarella en rauwe ham. Het hoofdgerecht was een heerlijke vers bereide pasta. Een glaasje wijn ontbrak niet en na de middag werden we nog verrast met vers gesneden ananas en meloen.
Zeker een aanrader op hen te boeken voor een leuke dag op zee.

Datum van activiteit: augustus 2019
MarcoG6005, Direttore van Smeralda Boats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Thank you so much

Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben echt een geweldige dag gehad. Dit was echt een betaalbare luxe trip! De captains hebben het ons erg naar de zin gemaakt. Leuke eilanden bezocht, gesnorkeld, heerlijk gegeten en gewoon gerelaxt in de zon. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2019
MarcoG6005, Direttore van Smeralda Boats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

Thanks you so much

Beoordeeld op 3 juli 2019

Afgelopen vrijdag een geweldige dag gehad op een van de zeilboten van Smeralda Boats. Met schipper Fabio en Raimona samen met in totaal 8 meezeilers een heerlijk dagje op het water. Verschillende keren aangelegd om te zwemmen (je kunt ook snorkelen, vissen voldoende om te bekijken) en tijdens de middagpauze een fantastische en zeer uitgebreide lunch met alles erop en eraan. Inclusief een heerlijke wijn. Al met al een aanrader voor wie ook in de buurt is (Palau of Cannigione...) om een onvergetelijke dag mee te maken.

Datum van activiteit: juni 2019
Marco G, Manager van Smeralda Boats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2019

Thanks you!!

Beoordeeld op 30 juni 2019

Jacobo en Giorgio hebben ons een leuke dag bezorgd : fijne zeiltocht, lekker eten en wijn, mooie plekjes gezien, kortom een aanrader !
(Mss wel aanraden om schoeisel mee te nemen bij bezoek aan Pink Beach omwille vd keien op het strand en de wandeling naar boven).

Datum van activiteit: juni 2019
Marco G, General Manager van Smeralda Boats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2019

Thanks you so much!!

Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gevaren. Wij waren met zijn vijven en er was nog een Engels stel. Dus ruimte zat op de boot. We hebben ook een stuk zonder motor aan gezeild. Leuk om een keer mee te maken hoe dit allemaal in zijn werk gaat.
We hebben twee stranden bezocht waar we konden zonnen. Verder geen andere bezoekers in de buurt.
‘S middags kregen we lunch op de boot. Lekkere Sardijnse lekkernijen en een smaakvolle pasta.
Het was een prachtige dag met een leuke crew.
Tip: ook al is het warm ( het was 27 graden) neem een vest mee want ook de boot kan het fris worden.

Datum van activiteit: juni 2019
Marco G, Direttore van Smeralda Boats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019

Thank you !!!