Beoordeeld op 19 augustus 2019

Wat een prachtige B&B! Echt alles is top: de kamers, de inrichting, de tuin en het heerlijke ontbijt. Heel lieve gastvrouw die allerlei hapjes zelf maakt. Wat een verwennerij! We hebben erg genoten van ons verblijf.

Kamertip: Suite voor een gezin
Datum van verblijf: augustus 2019
M_Collet, Propriétaire van Le Vivier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Un grand merci pour tous ces jolis compliments ! Ce fut une réelle joie de vous recevoir...
A bientôt !

Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi & verzorgd verblijf in een prachtig huis, knap ingerichte kamers en een lekker ontbijt. Marie en haar echtgenoot doen er alles aan om het naar je zin te maken. Marie is een echte gastvrouw en weet hoe men mensen moet ontvangen!

Datum van verblijf: november 2018
M_Collet, Propriétaire van Le Vivier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Un grand merci à vous pour votre visite ! Bien à vous,

Beoordeeld op 13 september 2018

Mooie kamer , goed verzorgt alles aanwezig. goed matras.Mooi uitzicht en eigenlijk onbezorgt zoals het moet zijn als je voor de vakantie ergens verblijft.Als we in de buurt zijn gaan we hier natuurlijk weer heen!!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

Rust, romantiek en pracht ademt in en rond het unieke statige herenhuis op enkele stappen van de Franse ongerepte kust. Sfeer, gezelligheid en warme hartelijke gastvrijheid omarmen je.
De mooie afgewerkte tuin, fleurig van bloemen, en geurige kruiden, het pronkstukje van gastheer Pascal.
Zodra je binnenkomt overvalt je de vorstelijk klasse van meubilair, schilderijen en decoratie. Iedere kamer tot in de puntjes perfect.
's morgens een feeërieke gedekte tafel met zilveren bestek, kandelaars, en porseleinen servies.
Samen met de geur van vers Frans stokbrood, croissants en de huisbereide lekkernijen... een goddelijke beleving met dank en finesse van gastvrouw Marie.
Warme en lieve mensen met passie en hart voor hun B&B!! Een niet te missen aanrader als je deze streek bezoekt !!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 20 september 2015

We zijn hier 4 nachten geweest. Heerlijk huis met mooie kamers. Marie is een geweldig leuke gastvrouw. Je voelt je meteen thuis. Ontbijt is prima verzorgd met elke dag weer iets lekkers door Marie zelf gemaakt. Leuk om met andere gasten aan een mooi gedekte tafel te ontbijten. Auto kan je kwijt op het terein. Het huis ligt goed gelegen t.o.v. allerlei steden en bezienswaardigheden. Restaurantjes en winkels liggen letterlijk op loopafstand net als de zee/strand. We hebben genoten. Aanrader!!

Datum van verblijf: september 2015