“Goed te eten”

Keukens: Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Op weg naar de Plitvice meren kwamen we langs dit restaurant. In de omgeving zijn weinig restaurants te vinden. Maar het eten is goed. We bestelden soep en een kleine kalte platte. Alles smaakvol. Het kan hier soms erg druk zijn, want het is een populaire plek.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen aan de doorgaande weg maar wel een leuke setting.
Het is een drukke bedoening bij dit redtaurant.
Het eten wordt snel geserveerd en is van goede kwaliteit.
De lam en varken komt vers van het spit.

Bedank J. d
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en snel gegeten!! Snelle bediening en het eten was prima. 3 gangen is meer dan genoeg. En de rekening was netjes!

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Betaalbare prijzen en lekker eten.
Hadden gevulde hamburger met feta en tomaat (aanrader) en lam van het spit (persoonlijk iets minder doordat je hem zelf moest ontleden).
Druk bezochte tent.

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een slaatje met kip gegeten. Dit was zeer lekker en verzorgd geserveerd. De bediening is enorm vriendelijk een dikke duim voor Marco de ober .

Reizigers die Bistro Vila Velebita bekeken, bekeken ook

Korenica, Lika-Senj
Plitvice Lakes National Park, Centraal-Kroatië

Rakovica, Plitvice Lakes National Park
Rakovica, Plitvice Lakes National Park

In Bistro Vila Velebita geweest? Deel je ervaringen!