“Geweldig naar ons zin gehad!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Marianne ...
1 beoordeling
“Geweldig naar ons zin gehad!”
Beoordeeld op 27 mei 2016 voor een verblijf in mei 2016

Wij zijn hier 2 weken geweest, ontvangen met een diner gemaakt door de eigenaar.
Schoon appartement met goede bedden. Een schitterend dakterras met een heel mooi uitzicht op de zee. In de omgeving heb je alle voorzieningen binnen handbereik, heel handig. Zie ons nog wel eens teruggaan.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De gastvrijheid van de eigenaars.
Reisgroep: Uitgebreide familie
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
28 mei 2016
Dank voor jullie bezoek: waren twee fijne weken waar ik jullie dit prachtige stukje Kroatië heb mogen laten zien. Ben trots op dit mooie land en blij dat ik dit met jullie heb mogen delen. Jullie zijn altijd welkom!!!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren