Beoordeeld op 13 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel is erg druk bezocht, je moet er niet heen gaan voor de rust. Hotel is wel schoon en het personeel is erg vriendelijk. Er is elke avond wel wat georganiseerd zowel voor de kinderen als . Er is een mooi en netjes zwembad , ook hier worden verschillende activiteiten aangeboden, zowel voor jong en oud. Wel zijn er te weinig ligplaatsen voor alle gasten dit is echt een minpuntje, het strand is er tegenover maar daar moet je weer voor een bedje betalen!! Het all in pakket is matig, opzich genoeg variatie maar het proeft bijna allemaal hetzelfde.
Restaurant is wel schoon en netjes.

Datum van verblijf: juli 2017
P-Stor, Gerente van Playadulce Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2017

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen. We zijn blij dat een aangenaam verblijf voorbij is bij ons en ze vonden het hotel. Onze medewerkers zullen u graag uw positieve reacties te lezen. Wij hopen u weer te zien.

Beoordeeld op 13 oktober 2016

De kamer (verouderd en niet onderhouden) die voorzien was bij de receptie was geen 4-sterrenhotel waardig, mits bijbetalen via een upgrade verhuisd naar een vernieuwde kamer. Het eten was wel heerlijk, iedere avond verschillende soorten vis en vlees.

Kamertip: Kamers met frontaal zeezicht op het 2 e verdiep
Datum van verblijf: september 2016
P-Stor, Gerente van Playadulce Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2016

Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons. Weet dat het is ons doel om de beste dagen van de vakantie door te brengen en is de reden waarom we werken en proberen om elke dag te verbeteren.

We zijn bezig met verbouwen kamers, zoals is te zien in de eerste persoon die we bieden superior kamers gerenoveerd een kleine vergoeding zoals je deed. Aangezien de moeite waard genieten van deze nieuwe kamers zoals superior tweepersoonskamers, Junior thema-kamers of suites.

Ik zal persoonlijk zijn felicitaties aan onze keuken personeel om te blijven werken op dezelfde lijn te brengen, ons belangrijkste doel is dat al onze gasten genieten van hun vakantie.

Wij blijven tot uw beschikking en hopen dat u terug te keren naar ons te bezoeken in andere gelegenheden, ondertussen zullen we blijven werken om ervoor te zorgen dat al onze gasten genieten van hun weg door dit etablissement.

Francisco Garrido Meroño
Hotel Playadulce ****

Beoordeeld op 10 september 2016

Heerlijk genieten van een 8-daagse vakantie in Aguadulce. Onze kamer was wat verouderd en het matras was hard. De kamer werd iedere dag schoon gemaakt. Het eten was gevarieerd en heerlijk. Vlees en vis werden vers bereid en de kok was een toppertje. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het huren van een auto was een must om de omgeving te ontdekken. Mini Hollywood was een leuke belevenis. Vooral het zwembad was een uitkomst (40 graden zonder wind). Heerlijk tapas gegeten bij Ricardo's in Roquetas de Mar, een aanrader. Almeria is een grote stad met veel winkels voor de shoppers onder ons. Het animatieteam in het hotel was continu tot 11:00 uur 's avonds bezig met de kinderen Wij waren onder de indruk van het geduld en de inzet van dit team. Wij hebben lang niet alles ontdekt dus volgend jaar weer terug.................

Kamertip: Kamers op de laagste verdiepingen zijn beter bereikbaar ivm trage en storingen van de twee liften.
Datum van verblijf: september 2016

Ten eerste wil ik graag uw commentaar te bedanken, want het is door hen de beste manier kunnen we de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren, inzicht in de beleving van ons product en wat het belangrijkste is de kwaliteit en vriendelijke service.

Met betrekking tot de opmerking verouderde kamer, wil ik zeggen dat we superior kamers onlangs gerenoveerd, kon je ze hebt genoten voor een kleine vergoeding. Opmerkingen over wat harde matras, informeren u regelmatig opdrachten om te veranderen te dragen, maar hij moet hebben gemeld bij de receptie of rechtstreeks aan de huishoudster om habérselo veranderd.

Doorgeven aan zijn felicitaties aan al onze medewerkers, heb je had een goede ervaring met ons is onze grootste voldoening en waarom werken we elke dag.

Wij hopen u binnenkort weer te zien in onze hotels

Francisco Garrido Meroño
Hotel Playadulce ****

Beoordeeld op 28 augustus 2016

We verbleven in Playadulce van 5/8/2016 tot 15/8/2016 met 2 volwassenen en dochter van 17, all in formule. We zochten nog iets om toch even weg te zijn.
Bij vroegen zeezicht en een "vernieuwde" kamer. Aan de receptie werden we hartelijk ontvangen, in het Engels. Ik voeg dit er aan toe omdat de meeste personeelsleden in bv. restaurant, bar, ... niet veel Engels spraken. Enkele basiswoorden en begrippen. Een conversatie aangaan lukte niet, zelfs niet als je bv vroeg naar een extra lepel, vork. Maar de bediening was overal bijzonder vriendelijk en men deed zeer zijn best om alles naar wen,s te laten verlopen.
Onze kamer was eerst 210, frontaal zeezicht. Het mag gezegd een zeer moderne kamer met alles er op en er aan. Er stonden eigenlijk twee bedden van 1,40m tegen elkaar. De doucheruimte was met douche in het plafond verwerkt en een douchestang die je kon in de hand nemen. Werkelijk alles was voorzien, dagelijks nieuwe zeepjes, shampoo, zeep. Er lagen badjassen klaar, naaigerief, een waterkoker met koffie en theebuiltjes, tv, ... Ook al was de kamer gesitueerd aan de straatkant, toch hadden we geen hinder van straatlawaai. Het enige minpunt aan deze moderne kamers was dat de lavabo eigenlijk niet in een afgesloten ruimte stond. Dit wil zeggen dat als men zich verfrist, iedereen in de kamer je ziet staan. Enige privacy op dit vlak zou welkom zijn (denk aan de tienerdochter), dit zou eenvoudig opgelost kunnen worden door net als in de douche een wand in melkglas te voorzien. En ook al was de verlichting in de kamer zeer modern en degelijk, het is een probleem als je 's nachts naar toilet moet en het licht aan doet. Het is namelijk veel te klaar en minder goede slapers worden onmiddellijk waker door dat vele licht.
In het restaurant werd verwacht dat je bij het avondeten gepaste kledij droeg maar dit werd niet echt gecontroleerd. De meeste gasten waren iets netter gekleed dan 's ochtends maar toch niet volgens de gevraagde dresscode.
Wat het eten betreft kunnen we niet anders dan zeggen dat dit super oke was, zeker als je rekening houdt met het aantal gasten. Het ontbijt was bijzonder uitgebreid (nog niet zoals in Griekenland of Turkije). Er waren vele soorten brood, massa's fruit, kazen, warm en koud (English breakfast) en je kon zelfs eitjes laten bakken met groenten er bij naar keuze. Koffie was er van een grote thermos of van een koffieapparaat waar je specifieke keuzes kon maken.
De buffetten 's middag en 's avonds waren rijkelijk. Vele soorten vis, warm en koud, evenveel soorten vlees, groenten, kazen, fruit en super desserten buffet. Je kon ook achteraan in het restaurant naar de tapanyaki gaan om daar te kiezen uit drie soorten vlees of vis om te laten "bakken". Verser kan niet. Het was ook zo dat er dagelijks andere soorten vis en vlees werden voorgesteld. De drank werd je door het zaalpersoneel gebracht. Er was keuze uit verschillende soorten wijnen, die echt kwaliteitsvol waren. En toen ik een foute keuze gemaakt had (een sparkling wine die ik niet lekker vond) werd de fles zonder problemen geruild. Super. Ook hier waren de mensen bijzonder vriendelijk.
Ook al gingen we overdag nooit naar het zwembad toch was het bijzonder positief dat je geen handdoek kon gaan leggen voor 10 u 's ochtends! Het zwembad ging open om 10 u en geen discussie. Wel waren er mensen die dan al om 9.30 u stonden te wachten. Maar goed dat is dan jouw keuze. Aan het zwembad waren alle stoelen bezet zeker tot 18.00 u. Voor kinderen was er ook een zwembad met glijbanen. Er was steeds een redder aanwezig.
We namen niet deel aan activiteiten georganiseerd door het animatieteam maar hebben toch gemerkt dat deze mensen mooi werk leverden. Zowel de kinder- als de volwassenanimatie waren bijzonder geliefd. nice job.
Enig minpuntje om toch iets te zeggen. De kinderclub eindigde vrij laat en er werden dan eerst nog diploma's uitgereikt vooraleer de avondanimatie van start ging. Maar je bent natuurlijk niet verplicht hierbij aanwezig te zijn.
De all in formule voorzag ook tapas en broodjes in de namiddag. Ook hier was dit oke. Je kon in de bar aan het zwembad ook drankjes gaan halen in plastic bekers en deze meenemen naar het zwembad of tot aan het strand.
Aan het strand stonder parasols maar deze behoorden niet tot het hotel en dus moest je bijbetalen: 4 euro per zetel per dag. Je kon wel per week reserveren en dan spaarde je 1 dag uit. Nuttig om weten: ook al kan je dranken van het hotel gratis meebrengen, er is iemand die aan het strand meermaals per dag passeert met gekoelde dranken aan een zeer schappelijke prijs 1euro voor 33 cl cola, fanta, bier,...
Vanuit het hotel kon je ook handdoeken meebrengen. Hier weet ik niet goed wanneer je een waarborg moet betalen. In principe wel maar op onze kamer waren handdoeken voor handen en we hebben dus nooit waarborg betaald. Misschien wel voor niet all in formule of in "ouder" gedeelte?
Om kritisch te blijven toch een klein minpuntje. De kamers en het hek naar buiten worden bediend door jouw pasje. In het begin moesten we dit dagelijks laten herprogrammeren want we konden niet meer in de kamer. Reden?? Verder zorgde het dichtdoen van de kamerdeur vaak voor veel lawaai omdat je deze in het slot moest trekken. De truuk is om bij het sluiten jouw kaartje nog eens in de gleuf te steken dan kan je de klink wel eerst naar beneden doen.
Een laatste minpuntje is het gebrek aan WIFI. Het is te zeggen als je in de kamer wifi wenst kost dit 6 euro per dag, kaartje te bekomen aan de receptie (iets goedkoper als je het per week neemt maar dan moet je via een betaalkaart werken). Maar eigenlijk hebben we slechts 2 kaartjes gekocht en hebben we het internet niet gemist, dat is pas vakantie ;-)
Tot slot, de promenade is bijzonder aangenaam om te flaneren, 's avonds staan er kraampjes maar de verkopers zijn niet opdringerig.
Nog even vermelden dat als je zeezicht wenst, dit duidelijk moet vragen. Zeker frontaal zeezicht is de moeite om vanop je terras te genieten van de zonsopgang!
In het kort kunnen we zeggen dat we zeer tevreden waren over het verblijf. Zeer vriendelijke bediening en bijzonder goede kwaliteit wat het eten betreft.

Kamertip: Kies frontaal zeezicht als je een moderne ruime kamer wenst
Datum van verblijf: augustus 2016
P-Stor, Gerente van Playadulce Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2016

Heel erg bedankt voor een verblijf in ons hotel en voor het delen van uw mening over uw verblijf.

Beoordeeld op 1 juli 2016

Schoon hotel met grote kamer en badkamer. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Hotel ligt aan boulevard als je die oversteekt ben je op het strand. Badjassen en badslippers bij aankomst op de kamer. All-inclusive met merkdranken.

Kamertip: Neem een superieur kamer.
Datum van verblijf: juni 2016
P-Stor, Gerente van Playadulce Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2016