Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (920)
Beoordelingen filteren
920 resultaten
Waardering van reizigers
121
212
263
140
184
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
121
212
263
140
184
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 920 beoordelingen
Beoordeeld op 20 januari 2013

De ligging van het hotel is hun beste troef. In België is het op de moment dat wij er zijn -5 graden en 5 cm sneeuw & hier veel zon en aangename temp van 14 graden die aanvoelt als 20graden bij ons omdat de zon hier veel schijnt.
Het hotel zelf is niet zo een zonnetje.
Het binnenzwembad is vrij klein - En de eerste indruk als je als reiziger toe kwam, verouderd hotel & dat word bevestigd. We zaten in gerenoveerde kamers maar toch zijn er diverse pijnpunten. De kranen van de badkamer zijn niet de jongste meer en hebben enorme kalkaanslag. Maar dit komt door als ze komen de kamers kuisen ze dit niet afkuisen.
Ook als we in onze kamer juist kwamen kon je op stoel en bureau een streep in het stof trekken.
Er zijn hier ook heel veel senioren.
Het hotel is groot maar oogt kaal- niet gezellig en saai.
Ook is er pas avondanimatie vanaf 22u.
Het restaurant oogt mooi - juist naar de glazen mag je niet kijken want ze drogen ze niet af na de vaatwas & dat zie je.
Vis en vlees zijn 2 zaken die moeten gescheiden zijn.
Zeker omdat ik allergisch ben aan vis & hier bakken ze op dezelfde plaat in het zicht van ons hamburgers met daarnaast visfilet. Ze keren de hamburger & dan direct de vis ook allemaal met de eenzelfde lepel. Dit is een punt dat echt niet kan.
Voor de rest kan het eten er door - maar het is wel niet hoogstaand.
Het hotel verdient zeker maar 3 sterren.
Wij komen zeker terug naar aguadulce, maar nooit meer naar dit hotel.

Kamertip: Gewoon een ander hotel boeken aan jongere koppels of gezinnen.
Datum van verblijf: januari 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank jeroen W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2012

geen 4 sterren waard.eten niet zo goed.4 zwembaden waarvan 3 gesloten en zeer vuil.nooit meer in dit hotel.animatie s'avonds enkel in spaanse taal.centrum van aguadulce 300 meters van het hotel en bergop.eten s'avonds op voor hand klaar gemaakt.altijd het zelfde,gerechten opgewarmte met een laamp en meerstal koud.

Kamertip: alle kamers hebben lateralen zee zicht.de goed koopste kamers hebt uw zon tot 10u30 s'morgens.
Datum van verblijf: mei 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank MichelH672
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carlos C, Director General van Hotel Portomagno, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 december 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carlos C, Director General van Hotel Portomagno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carlos C, Director General van Hotel Portomagno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken