Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (919)
Beoordelingen filteren
920 resultaten
Waardering van reizigers
121
212
263
140
184
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
121
212
263
140
184
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 920 beoordelingen
Beoordeeld op 13 mei 2012

geen 4 sterren waard.eten niet zo goed.4 zwembaden waarvan 3 gesloten en zeer vuil.nooit meer in dit hotel.animatie s'avonds enkel in spaanse taal.centrum van aguadulce 300 meters van het hotel en bergop.eten s'avonds op voor hand klaar gemaakt.altijd het zelfde,gerechten opgewarmte met een laamp en meerstal koud.

Kamertip: alle kamers hebben lateralen zee zicht.de goed koopste kamers hebt uw zon tot 10u30 s'morgens.
Datum van verblijf: mei 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank MichelH672
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carlos C, Director General van Hotel Portomagno, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 december 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carlos C, Director General van Hotel Portomagno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carlos C, Director General van Hotel Portomagno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carlos C, Director General van Hotel Portomagno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken