Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel, met mooie kamers. Het personeel is erg vriendelijk en geeft tips om de omgeving te verkennen. Het hotel ligt ideaal gelegen, de autobaan die dichtbij het hotel ligt geeft geen overlast, maar is juist fijn om zo je weg te gaan. Het zwembad is verkoelend en het ontbijtbuffet is erg uitgebreid met vers gezette koffie en cappuccino. Wij zullen dit hotel zeker aanbevelen. Bedankt voor de fijne dagen!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Filippo F, Responsabile relazioni con la clientela van Park Hotel Chianti, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling hier op TripAdvisor, Gast Madelokmna! Het doet ons veel plezier te lezen dat u genoten heeft van ons heerlijke ontbijtbuffet en leuk zwembad.
We hopen u binnenkort opnieuw te verwelkomen in Chianti strek en bej Park Hotel Chianti.
Tot binnenkort!

Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij komen nu inmiddels al zo'n 11 jaar in dit hotel. Het is een fijn hotel, de kamers zijn altijd zeer schoon, het ontbijt is fantastisch met een lekkere verse cappuccino en huis gebakken taarten en koekjes, diverse soorten vleeswaren, kaas, zoet beleg en soorten brood. De locatie is super, het ligt dicht bij de snelweg richting Florence en Siena en de Chianti route. De medewerkers staan altijd klaar om op alle mogelijke manieren te helpen. Kortom een top hotel!

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 16 november 2016

Een hotel waar vriendelijkheid nog bestaat.
Een prima uitvalsbasis voor veel plekjes in de omgeving.
Met de auto ben je zo in Florence.
Als we nog een keer naar Toscane gaan is dit zeker een hotel waar we terug willen komen

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 september 2016

Wij kijken terug op 10 prachtige dagen in dit hotel. Een mooie kamer met heerlijk balkon, alles schoon, prettige bediening en een heerlijk ontbijtbuffet. De tuin met zwembad is heerlijk, jammer dat je buiten de snelweg Florence - Siena hoort. In je kamer, met deur dicht (airco aanwezig) hoor je niets. Het naastgelegen restaurant is prima, informeel, prettig geprijsd en met veel locals.

Kamertip: Kamer met zicht op de tuin/het zwembad
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 september 2016

Prima service; iedereen hulpvaardig en vriendelijk. De kamer was rustig en mooi en in de kast een digitaal kluisje voor het opbergen van persoonlijke dingen aanwezig, ook een koelkastje met minibar en airco aanwezig. Het bed hing iets door en was vrij hard. Daarnaast een badkamer met wc, douche(beetje klein) en bidet en een brede wastafel met verlichte spiegel en haardroger. Prachtige omgeving, ondanks dat hij dicht bij de snelweg ligt. Gelukkig hadden we de meest rustige kant waardoor je bijna niets van het verkeer hoorde. Prachtig zwembad, waar weinig gebruik van gemaakt werd. Het ontbijt is geweldig; veel keuze en wordt vaak aangevuld. Helaas kun je er `s avonds niet eten.

Kamertip: Kamers aan de zuidzijde zijn rustig, terwijl het uitzicht aan de noordzijde mooier is(zwembad zijde)
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner