16 november 2016 beoordeeld

Een hotel waar vriendelijkheid nog bestaat.
Een prima uitvalsbasis voor veel plekjes in de omgeving.
Met de auto ben je zo in Florence.
Als we nog een keer naar Toscane gaan is dit zeker een hotel waar we terug willen komen

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld

Wij kijken terug op 10 prachtige dagen in dit hotel. Een mooie kamer met heerlijk balkon, alles schoon, prettige bediening en een heerlijk ontbijtbuffet. De tuin met zwembad is heerlijk, jammer dat je buiten de snelweg Florence - Siena hoort. In je kamer, met deur dicht (airco aanwezig) hoor je niets. Het naastgelegen restaurant is prima, informeel, prettig geprijsd en met veel locals.

Kamertip: Kamer met zicht op de tuin/het zwembad
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
11 september 2016 beoordeeld

Prima service; iedereen hulpvaardig en vriendelijk. De kamer was rustig en mooi en in de kast een digitaal kluisje voor het opbergen van persoonlijke dingen aanwezig, ook een koelkastje met minibar en airco aanwezig. Het bed hing iets door en was vrij hard. Daarnaast een badkamer met wc, douche(beetje klein) en bidet en een brede wastafel met verlichte spiegel en haardroger. Prachtige omgeving, ondanks dat hij dicht bij de snelweg ligt. Gelukkig hadden we de meest rustige kant waardoor je bijna niets van het verkeer hoorde. Prachtig zwembad, waar weinig gebruik van gemaakt werd. Het ontbijt is geweldig; veel keuze en wordt vaak aangevuld. Helaas kun je er `s avonds niet eten.

Kamertip: Kamers aan de zuidzijde zijn rustig, terwijl het uitzicht aan de noordzijde mooier is(zwembad zijde)
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende ligging om Toscane te verkennen ! Propere kamers en zeer vriendelijk personeel ! Klein minpunt, glutenvrij ontbijt zou iets uitgebreider mogen zijn ( er was geen brood voorzien enkel crackers en koeken ) ondanks er op hun website stond dat glutenvrij ontbijt geen probleem was.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam hotel en perfecte uitvalsbasis om toscane te bezoeken.
De persoonlijke aanpak van het hotel en het personeel is zeer lovenswaardig. De staff staat klaar voor elk mogelijk advies wat betreft de regio bezoeken als waar te gaan eten. Zeer sympatieke equipe.
Wij kozen voor het concept social diner waarbij we gingen eten bij locals. Echt aan te bevelen. Leer de toscaanse mensen kennen als gastvrije Italianen die hun streek weten te promoten maar openstaan voor de cultuur van anderen!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner