Podere San Filippo Vacation Homes(Tavarnelle Val di Pesa)
  • Gratis parkeren
Le Terrazze del Chianti Bed & Breakfast(San Donato in Poggio)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
B&B Via Naldini 61(Tavarnelle Val di Pesa)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Chianti Village Morrocco(Tavarnelle Val di Pesa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Borgo Di Cortefreda Relais(Tavarnelle Val di Pesa)
  • Gratis parkeren
B&B Locanda di Pietracupa(San Donato in Poggio)
  • Gratis parkeren
Ostello del Chianti(Tavarnelle Val di Pesa)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
  • Gratis internet
Soggiorno l'Italia(Tavarnelle Val di Pesa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Castello del Nero Hotel & Spa(Tavarnelle Val di Pesa)
18 juli 2016 beoordeeld

Wij hebben 8 dagen verbleven in dit hotel. De ligging is perfect omdat het vlakbij de autostrada ligt. Vanuit dit hotel is het heel erg makkelijk om de omliggende dorpjes en steden te bekijken. De kamers waren schoon en overzichtelijk en werden dagelijks schoongemaakt. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Elke ochtend was er een goed en uitgebreid ontbijt. Wij kunnen dit hotel iedereen aanbevelen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
9 juli 2016 beoordeeld

Ik kan dit hotel beslist aanraden. Mooie ruime en rustige kamers, balkon met uitzicht op het zwembad, uitgebreid en lekker ontbijt, ruime parkeergelegenheid, gelegen vlakbij afrit van de autoweg. Bijzonder vriendelijk en klantgericht personeel. Het hotel heeft zelf geen restaurant, maar het naastgelegen restaurant beviel prima.

Kamertip: Kamers aan achterzijde hebben balkon met uitzicht op zwembad
24 juni 2016 beoordeeld

Een echte aanrader. Gezellig en zeer schoon hotel met vriendelijke en behulpzaam personeel. Mooie centrale ligging om de Chianti streek te verkennen. Het personeel was niets te veel moeite. Ze hebben van ons verblijf een feestje gemaakt. Het ontbijt was heerlijk. Het is mogelijk om via het hotel een zogenaamd social dinner te boeken. Je gaat dan eten bij een Toscaanse familie. We adviseren om daar indien mogelijk tijdens een verblijf in Park Hotel Chianti gebruik van te maken. Wij hebben 2 geweldige avonden gehad bij vriendelijke en gezellige Italiaanse families. Iets om niet snel te vergeten. Beide keren was er heerlijk gekookt en voor iedere smaak wel iets lekkers te eten. Beide gezinnen spraken goed Engels en hadden meer dan voldoende gespreksstof om er een echt social dinner van te maken. Wanneer we weer in deze buurt zijn, gaan we dit zeker herhalen.

16 juni 2016 beoordeeld

Bizonder gastvrij.
personeel zeer behulpzaam en mooi schone kamers
Ontbijt is prima verzorgd. Hotel is een mooie uitvalsbasis voor dagtrips naar Florence,San Gigminano,Siena,etc. Heerlijke, betaalbare wijn wordt geserveerd in de lounge.Zelfs directie is geinteresserd in de service aan hun gasten en waarborgen op alle mogelijke manieren de kwaliteit

14 juni 2016 beoordeeld

Verblijf van 31 mei tot en met 04 juni 2016
Wij werden aan de desk geholpen zowel in het Frans als in het Engels door zeer geduldige en vriendelijke dames, die met kennis van zaken alle nuttige uitleg verschaften. Onze kamer was perfect en het ontbijt meer dan voldoende uitgebreid.
Kortom een aanrader voor wie de streek wilt verkennen, rustig gelegen en toch dicht bij de autostrade