TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Dit jaar voor de 4e keer een reis naar Feldmilla geboekt. Ergens in januari geboekt en pas eind juli erachter gekomen dat het hotel is overgenomen door een andere familie? Had netjes geweest als we dit van te voren hadden geweten, dan hadden we misschien wel niet gegaan. Niet alleen omdat de vorige familie aardig was, maar ook omdat alles tot in de puntjes geregeld was en het personeel uiterst vriendelijk, correct en hard werkend.

Bij aankomst super vriendelijk ontvangen. Helaas konden we niet, zoals in januari gevraagd, 2 kamers naast elkaar krijgen.
Bij het diner ook nieuw personeel, die lang niet allemaal Duits of Engels spreken maar vooral Italiaans. En ook niet erg vriendelijk. Ene dag zit je een half uur te wachten op het eten en de andere dag hadden we binnen 45 minuten het voor en hoofdgerecht op. Kwaliteit van het eten is wel goed. Enige lichtpuntje was Guido de barman. Als ze meer personeel als hem zouden hebben, dan zou het een stuk gezelliger zijn!

Het ontbijt sloeg echter alles, dit was een totaal ongeorganiseerd zooitje. Het was vanaf 07:30 maar er stond nog niets klaar om 07:30? Er ontbraken producten en als deze er wel waren dan ontbraken er wel weer opscheplepels. Ze hebben midden in het buffet een koffiemachine staan, maar deze mag je niet gebruiken? Er staat voor de rest niets of niemand bij. Dus je moet alles maar zelf bedenken. Als je dan uiteindelijk gewone koffie besteld krijg je filterkoffie die al 2 uur in een thermoskan klaarstaat.

Het zijn natuurlijk allemaal geen wereldschokkende dingen. Echter als je deze prijs voor een kamer per nacht betaald, verwacht ik er ook veel meer van. Het kan best zijn dat er personeelstekort is, of nieuw personeel, maar daar wens ik dan niets van te merken.

Geen Feldmilla meer voor ons, jammer genoeg.

Datum van verblijf: september 2019
feldmilla, Proprietario van feldmilla.designhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

bkaper,
niets dat je schreef is waar, je was gewoon boos omdat de oude eigenaren je niet vertelden over de hotelverkoop en je ze niet meer kon vinden. we hebben het hotel vanuit alle gezichtspunten verbeterd, omdat het echt slecht was. je was een vriend van de oude familie, dus dit heb je niet gemerkt. alle andere klanten geven positieve feedback.
uw kind werd vrijgelaten om te doen wat hij wilde, zonder toezicht, en hij stoorde andere klanten altijd door te schreeuwen. toen je van de tafel opstond, was het jammer dat je alles vies had achtergelaten, zelfs op de grond.
u bent uiteraard niet langer welkom bij de feldmilla.

Gloria & Gianmario

Beoordeeld op 23 maart 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, zowel de hygiëne, faciliteiten (spa, dagelijks opgietingen), keuken (zéér goed eten, 5 gangen dagelijks) en bovenal de bediening! Grazie mille Manuel, Monika, Vincenzo, Tonka, Nicolai, Christof!

Datum van verblijf: maart 2019
feldmilla, Proprietario van feldmilla.designhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2019

thank you very much for your positive feedback!
l kind regards
Gloria and Gianmario

Beoordeeld op 3 december 2018

De ligging en uitzicht waren mooi. De wellness faciliteiten zijn werkelijk top: een binnen/buitenzwembad en verschillende jacuzzi's (binnen en buiten), voetenbad en sauna's. De kamer en badkamer waren ruim maar gedateerd en geen design zoals de naam van het hotel deed vermoeden. Ruim balkon met makkelijke stoelen. Prima diner met wel erg grote porties. Op loopafstand ligt Castello di Tures. Een bezoekje waard.

Datum van verblijf: september 2018
Feldmilla, Proprietario van feldmilla.designhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2019

thank you very much for your positive feedback!
you've booked the classic room and this are our classic, traditional rooms.
kind regards
Gloria and Gianmario

Beoordeeld op 6 augustus 2018

We hadden gekozen voor de design kamers en deze kamers zijn mooie, moderne kamers. We hadden wel zicht op de achterkant, zijnde een rotswand. Eén van de kamers had wel een zeer ruim terras, zodat je toch kon genieten van de zon gedurende meerdere uren.

Het hotel is mooi en rustig gelegen, met langs de voorkant zicht op het gebergte. Parkeerplaatsje vinden was niet zo eenvoudig.

Het ontbijt is eerder beperkt, maar voldoende.

Het binnen- en buitenzwembad zijn wat verouderd.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Wat een geweldig hotel waar elk detail klopt, het ontbijt is voor Italiaanse begrippen geweldig, de late middag snack als je terug komt van een wandeling helemaal goed en het 5 gangen diner iedere avond was Michelin ster waardig! Maar bovenal was de service van de medewerkers en de persoonlijke aandacht uniek. Wat een tophotel. Kamers zijn prima in orde en ook de spa is goed, schoon en erg mooi. Het zit wat opgesloten tussen andere gebouwen maar daar heb je eigenlijk geen last van. Wat ons betreft een enorme aanrader!!!

Datum van verblijf: juni 2018