“Super locatie en heerlijk eten!”
Beoordeling van Ristorante Belohorizonte

Ristorante Belohorizonte
Geclassificeerd als nr. 3 van 75 Restaurants in Orosei
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2020 beoordeeld

Paolo is een voortreffelijke gastheer. Het uitzicht bij het restaurant is adembenemend en dan beginnen we nog niet eens over het eten. Echt met passie gemaakt, ze doen er alles aan om hun gasten een fijne avond te bezorgen.

Probeer eens de huisgemaakte chocolade likeur, zo lekker!

Datum van bezoek: augustus 2020

31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker gegeten! Wel druk, dus reserveren is handig! En aangezien het boven op een heuvel ligt in een nauw straatje is het handig als je niet vroeg bent om je auto beneden te laten staan!

Datum van bezoek: juli 2020
1 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plaats om buiten te eten. Sfeervol.
Eten is erg goed. Vriendelijk personeel.
Een aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Voor dit restaurant zouden we terug naar Sardinie komen. Na onze rondreis van 2 weken hebben we hier het lekkerst gegeten! Zeer prettige bediening, prachtige ambiance, met geruis van de zee op de achtergrond. Perfect voor mij als vegetarier, mijn man genoot van de uitzonderlijk goed klaargemaakte super verse vis.Er wordt met zorg een mooi gerecht opgemaakt! We zijn 2 keer hier gaan eten, de eerste keer van de kaart, dit was zo lekker dat we meteen voor de volgende avond gereserveerd hadden, met het verzoek iets vegetarisch te maken zonder pasta. Geweldig gelukt!

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Stukje naar boven lopen maar dit is dan ook zeer de moeite waard!
Voor mij het beste restaurant in dit mooie plaatsje als je even lekker wilt tafelen en genieten, super eten een vriendelijke bediening.
Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Ristorante Belohorizonte bekeken, bekeken ook

In Ristorante Belohorizonte geweest? Deel je ervaringen!