“Eten en drinken”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke eigenaren en eten is gewoon goed. Wij nemen bijna altijd alleen voor gerechten en die zijn zeer lekker. Nu met alles nieuw ingericht is het zeer goed vertoeven aan het strand.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je hier hebt gegeten kom je zeker nog eens.de mensen zijn behulpvaardig en helpen waar ze kunnen,gewoon een dikke plus.

20 februari 2018 beoordeeld

Omdat ik slokdarmkanker heb gehad ben ik enigszins beperkt om uit eten te gaan.
Zij waren super in hun aanpak ,ik zal hier graag nog een keer terug komen.
Nogmaals bedankt voor het uitstekend begrip
en de weldadige rust t.o.v. van het genieten!!

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten.Mooie locatie aan het strand.Vriendelijk en behulpzame bediening.Echt een aanrader in Acharavi.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima locatie, vlak aan het strand en uitzicht op zee. De service was snel en vriendelijk en het eten smakelijk. Kinderstoelen aanwezig, handig met een kleintje.

Reizigers die Faros Restaurant Acharavi bekeken, bekeken ook

In Faros Restaurant Acharavi geweest? Deel je ervaringen!