“Zeer lekkere Tzaziki”
Beoordeling van Pita Pita Grill Room

Pita Pita Grill Room
Geclassificeerd als nr. 3 van 54 Restaurants in Acharavi
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed eten en een aardige eigenaar. En gelijk uitleg hoe hij bv tzaziki maakt. Ziet er netjes en schoon uit.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de eerste avond van onze vakantie arriveerde wij pas laat in Acharavi. We wilde graag nog wat eten en dat was zelfs om 23.00 nog mogelijk in dit restaurant. We werden gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten voor weinig geld. De eigenaar is erg vriendelijk en heeft zelfs speciaal voor ons de Griekse muziek uitgezet zodat wij het optreden van Waylon op het songfestival konden horen en zien. Nadat we hadden betaald hebben we samen nog een glaasje ouzoo gedronken. Al met al een aanrader!

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Ik heb wat eten afgehaald. Het was erg lekker. Ook nog even staan kletsen met de eigenaar, die enkele woordjes Nederlands sprak. Het eten was goed en niet duur.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, aardige eigenaar die een gezellig praatje met je maakt. Die zelfs een woordje Nederlands probeert. En na afloop kregen we zelfs een zelf gemaakt stukje taart van het huis. Top.
Goed eten, voor een kleine prijs.

20 september 2017 beoordeeld

Op de recensies van anderen afgegaan en inderdaad, een aanrader! Een gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Onze pitabroodjes waren erg lekker. Later in de week nog eens terug gegaan voor een Mixed Grill voor 2 personen, ook heerlijk. Beide keren dat we er waren kregen we nog een glaasje uzo en verse lemon pie van het huis! Verder is het ook nog eens erg goedkoop. Kortom, ben je in de buurt op vakantie dan moet je hier zeker eens gaan eten.

Reizigers die Pita Pita Grill Room bekeken, bekeken ook

In Pita Pita Grill Room geweest? Deel je ervaringen!