“Jammer”
Beoordeling van Thalassini Aura

Thalassini Aura
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Amoudara
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant op de 1e avond bezocht, vriendelijke gastheer Yannis en gastvrouw Christina eten was meer dan genoeg, prijs niet in verhouding tot omgeving.

Datum van bezoek: mei 2018

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze taverna ligt misschien aan een kant waar je niet zo gauw naar toe loopt, maar het is zeker de moeite waard!

We hebben daar een Griekse salade besteld met een mixed grill en mixed Grieks gerechten. Met witte wijn als drank.

De salade was erg smaakvol en de feta was ook smaakvol. De witte wijn is heerlijk daar!
De mixed grill was lekker met helaas wel n taai stukje her en der. Echter was het geheel zeer smakelijk, ook de bijgerechten zoals de patatjes.
De mixed Griekse schotel was ook prima.

De ambiance is ronduit gezellig te noemen met regelmatig live muziek. De muziek overheerste niet en bracht een leuke sfeer aan het geheel.
Het personeel is ronduit vriendelijk en dat maakt de avond dan helemaal compleet.

Datum van bezoek: september 2016
18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar weet op een charmante manier mensen naar binnen te praten. Helaas moesten wij meer dan een uur op het ten wachten. Ja zijn vrouw was vergeten de bestelling door te geven......ook andere klanten moesten kang wachten. De live muziek was erg gezellig. Mijn man had calamares besteld, deze waren erg taai en hij heeft ze niet opgegeten. Ik had een spies mix, opgerolde spek, ook taai. Mijn man heeft er wat van gezegd, had geen zin meer in een ander gerecht, wat de eigenaar voorstelde. Ook de kok kwam excuses aanbieden . Al met al erg aardig, maar we hebben het toch afgeslagen.

Datum van bezoek: augustus 2016
7 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig restaurant met goed en kwalitatief eten, porties zijn groot, schaam je niet om het eten mee te nemen dat je over hebt. Eigenaar is gezellig en is een aantal keer in Nederland geweest. Live muziek is ook leuk.

Datum van bezoek: augustus 2015
30 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier de 3e avond van onze reis gegeten. Vriendelijke eigenaar. Gambas waren lekker en leuke decoratie. Calamaris vond ik iets minder. Grote portie. Na je gerecht krijg je er nog zoete Griekse nagerechten van het huis.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Thalassini Aura bekeken, bekeken ook

Amoudara, Heraklion Prefecture

In Thalassini Aura geweest? Deel je ervaringen!