Beoordeeld op 6 november 2017

In oktober 2017 hebben we 4 dagen mogen verblijven in dit vakantie/strand resort.
Algemene indruk : Prijs/Kwaliteit : 9/10
Hotel beschikt over een zeer mooie tuin en ligt direct aan zee, kamers liggen verspreid op het terrein in de vorm van bungalows. Wij verbleven in een standaardkamer : deze was zeer proper en voorzien van alle comfort.
Met openbaar vervoer (1,70 Euro enkel per persoon) ben je op 15 min in het stadscentrum van Heraklion.
Bussen alle 20 min.
Zeer goede ontvangst in het Hotel.
All Inclusive formule : Eten goed en afwisselend : geen hoogvlieger maar wel correct! Typisch grootkeuken : internationale gerechten met enkele Griekse toetsen!! Eten goed verzorgd en hygiëne zeer goed!! Dranken all in zijn van goede basiskwaliteit!
Eenmaal per verblijf a la carte diner inbegrepen : aanrader!! Chef kok Dimitri en ze'n team halen het beste uit de kan!
Eerste dag bij aankomst hadden we een klein probleem, na melding hiervan bij hotelmanagement werd dit onmiddellijk opgelost!! wat bij ons zeer positief overkwam!! De mening van de klant is wel degelijk van tel en management doet er alles aan om klanten een mooie en zorgeloze vakantie te bezorgen!!
Ook een mooi zwembad met degelijke strandstoelen is aanwezig, alsook een kinderspeeltuin.
Ik kan dit hotel zeker aanbevelen, ook voor families met kinderen echt een aanrader.
Speciale dank aan manager en chef kok Dimitri

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 6 oktober 2017

Heel mooi aangelegde tuin met bungalows. Je hebt hier niet het 'hotel'gevoel, meer vrijheid en privacy, dus ook geen last van buren naast, onder of boven. Wij hadden tuinzicht geboekt maar toen we toekwamen merkten we dat we wel degelijk de zee konden zien. Onze bungalow lag vlakbij de zee, het restaurant en zwembad. Heerlijk, alles dichtbij. Het eten was steeds verzorgd, werd continu aangevuld, niet overdreven veel maar wel heel veel keuze en elke dag iets anders. Enig minpuntje : je kon, mits reservering, à la carte gaan eten aan het zwembad, maar daar moest je bijbetalen als je wijn wou drinken, ook al had je all inclusive... het eten daar was zeker niet wow, in het buffet restaurant was het veel lekkerder. Alles heel goed onderhouden, proper en alle personeel even vriendelijk en behulpzaam. Ook de massage-dames geven goeie raad en geven heerlijke massages. Een aanrader !
Wij hebben hier alvast leuke herinneringen aan overgehouden.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 13 september 2016

Super onthaal, ruime bungalow, lekker eten, vriendelijke service.
Goede locatie, met openbaar vervoer of huurauto dicht bij de autostrade voor uitstappen.
De promokamer was echter heel klein, maar de kinderen vonden dat niet zo erg.

Kamertip: Kies geen promokamer want die is super klein. De bungalow daarentegen is ruim.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016

We verbleven met z'n 3-en in een bungalow op het ruime hoteldomein. Vertrekkend van aan onze bungalow stonden we in maximaal 30 stappen op het strand; super! In de dubbele kamer werd een bedje toegevoegd voor onze zoon. Alle bedden waren ruim genoeg. In het hotel logeren een groot aantal nationaliteiten en ook de leeftijd of gezinssamenstelling van de gasten varieert. We hadden nooit problemen om een ligstoel te vinden aan het strand, ook niet wanneer we die pas opzochten na ons ontbijt (rond half tien). Het restaurant verdient een extra pluim; ruim aanbod van heerlijk vers voedsel, voor elk wat wils! Het restaurant staat langs het strand dus je eet steeds met zicht op zee! (In het restaurant stond bij de frisdrank en het bier aangegeven dat die extra in aanrekening zou worden gebracht ook voor de gasten in half en vol pension maar dat bleek bij het uitchecken niet het geval!) De animatie was voornamelijk frans en duitstalig maar gezien wij niet animatie-gericht zijn was dat voor ons geen probleem. De begeleide excursies die we deden (Spinalonga en het binnenland met een Landrover waren zéér de moeite waard; ontspannend maar ook leerzaam!
Het personeel is uitermate vriendelijk! Het hotel is niet nieuw maar goed onderhouden en zeer netjes.
Kortom: een aanrader!
Enige minpunt: via sunjets was het niet mogelijk aan te geven dat je enkel in een bungalow wou logeren en niet in één van de 'gewone' hotelkamers. Wij hadden geluk en kwamen terecht waar we wilden maar dat wisten we pas na aankomst.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 7 mei 2016

Een fantastische week doorgebracht (16-23 april) in dit **** strandhotel. Hebben geboekt via Booking.com. Het hotel had een taxi voorzien op de luchthaven om ons op te halen (tegen een kleine vergoeding).We werden hartelijk ontvangen, kregen alle uitleg en kregen een kamer upgrade gratis aangeboden.(luxe bungalow),alsook 2 full internet toegangen voor heel de week over het hele hotel. Wij hadden all-in geboekt.
De kamer was stijlvol en net zoals de hotel foto's weergeven. De minibar was gevuld met waters en frisdranken. De avond van aankomst stond er een groot bord met zoete hapjes en een fles ouzo. De kamer en badkamer is zeer netjes onderhouden, in de badkamer liggen zeepjes, shampoo en zelfs een tandenborstel en tandpasta . Ook donkerblauwe strand-handdoeken zijn voorhanden. De bungalows liggen in een mooie en goed onderhouden tuin vol met palmbomen. Iedere bungalow heeft een terrasje met tafel en 4 stoelen. Het is een mooi domein met een mini-golf, boogschieten stand, jeux de boules een mooi en groot zandstrand voorzien van ligbedden en parasols. Het hotel heeft 2 zwembaden een groot zoutwater en een kinderbad. Er zijn ligstoelen voor iedereen en aan de pool bar genoeg tafeltjes en stoelen. Er is een ruime keuze aan all-in drankjes. In het restaurant waar ontbijt, lunch en dinner in buffetvorm wordt aangeboden kan je binnen of op het terras genieten van lekker eten. Je merkt zo dat ze met verse waren werken en van de beste kwaliteit. Er is meer dan keuze genoeg. De maitre d'hotel is steeds aanwezig en zorgt ervoor dat alles tip top verloopt. Het animatie team is sterk aanwezig en bied een verscheidenheid aan activiteiten. Een klein minpuntje, soms staat hun muziek te hard waardoor het praten aan de pool bar moeilijk wordt. Al het personeel doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken, zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan om u een droomvakantie te bezorgen. In de buurt van het hotel zijn winkeltjes, bars en restaurants, hier merk je wel dat men zwaar lijdt onder de crisis. Op de dag van vertrek hebben we, ondanks dat het hotel volzet was , de kamer mogen behouden tot ons vertrek.(avondvlucht). Dit is een voortreffelijk hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wil je een weekje rust dan zit je hier goed. Een aanrader.

Datum van verblijf: april 2016