3 januari 2017 beoordeeld

De locatie is echt perfect. Het hotel ligt aan de hoofdstraat met allemaal winkels en restaurants. Er is een bushalte voor de deur en met de bus ben je zo in Heraklion. Bij de supermarkt kan je voor 5 euro een buskaartje kopen en kan je elke bus nemen die je wilt met dat ene kaartje voor 24 uur lang. Naast het hotel zit een kantoor voor tripjes. Die zijn erg aardig en helpen je overal mee. Binnen twee minuten sta je op het strand. Het hotel is erg mooi en goed verzorgd. Het eten is erg lekker en het personeel is erg vriendelijk. De eigenaar is erg aardig en zorgt er voor dat je je veilig voelt en hij houdt alles goed in de gaten. De kamers zijn erg schoon en ruim. De schoonmaaksters maken erg goed schoon. Wij hadden een kamer bij het zwembad. Bij de bioscoop naast het hotel was soms live muziek, maar wij hoorden dit niet en hadden geen overlast. Het was fijn dat er rol luiken voor de ramen zaten om de warmte tegen te houden. De kamers beneden zijn speciaal voor mindervaliden. Ik heb een scootmobiel en daarmee kon ik prima overal komen.

Kamertip: Er is een goede toegankelijkheid voor mindervaliden.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
27 oktober 2016 beoordeeld

Warm onthaal door de eigenaar zeer aangename persoon . Bij late aankomst nodigde hij ons uit om nog een lekkere maaltijd te komen eten ,desondanks de keuken reeds gesloten was. Zeer vriendelijk personeel vooral Maria van de keuken en de kok die ons bij het avondmaal steeds vriendelijk bediende ( voortreffelijk griekse keuken mmmmm lekker polynostimo ) Gezellig hotel vlak bij het strand , bushalte, en winkeltjes ,retaurantjes .....Wij kunnen dit hotel warm aanbevelen prijs kwaliteit super .

Kamertip: Kamer 1ste verdiep zicht op zwembad + balkon
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
13 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel ligt op een prima locatie aan de hoofdstraat gelijk naast restaurantjes en winkeltjes. Het strand is 5 minuten lopen waar je gratis op ligbedjes kunt liggen. Er komen toeristen uit veel verschillende landen in dit hotel wat het erg leuk maakt. Aan het strand zijn het vooral de grieken wat je dus echt het gevoel geeft op vakantie te zijn. De kamers zijn eenvoudig maar netjes en worden goed schoongemaakt. Het ontbijt is eenvoudig en de lunch is goed. Het avondeten hebben wij niet gebruikt omdat we het leuker vinden om uit eten te gaan. Bovendien was het erg druk en warm in het restaurant omdat iedereen binnen 1 uur moest eten. Dit is voor zoveel mensen echt te kort. De dranken in de all inclusive zijn niet goed. De wijn is te warm en daardoor niet lekker en er is verder alleen bier en frisdrank uit een tap. Je kunt geen cocktails drinken terwijl dit wel op de website stond. Het personeel is super vriendelijk en alles ziet er keurig netjes en schoon uit. Voor een 3 sterren hotel is dit dus een prima hotel.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
9 augustus 2016 beoordeeld

Hotel Marirena is een goed verzorgd, eenvoudig en heel plezierig hotel. Met een zeer vriendelijke staf, die er alles aan doet, dat jij je zo prettig mogelijk voelt. De kamers zijn ruim, schoon en voorzien van airco. Het zandstrand is 100 m verderop, met gratis strandbedjes en parasols. De bushalte naar Herakleion is aan de overkant. De bussen gaan ongeveer om het kwartier. Als je door een excursie later bent met eten, maken ze alsnog wat lekkers voor je. Dus wil je een warm onthaal en een persoonlijke vriendelijke benadering, kan ik je dit hotel van harte aanbevelen.

Kamertip: er is een lift, dus je kunt overal terecht
  • Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
28 juli 2016 beoordeeld

Hotel Marirena ligt tussen de hoofdstraat en het (zand)strand. Loopafstand tot het strand: 150 meter. Gratis gebruik van zonnebedden en parasol op strand en bij beachclub Havana. Geweldige combinatie! Beachclub met eigen zwembad, bar en vooral super personeel.
Dat geldt zeker ook voor hotel Marirena. Uitermate hartelijke ontvangst bij (late) aankomst, met speciaal voor ons nog een gerecht uit de eigenlijk al gesloten keuken. Ontbijt en diner (wij hadden halfpension) is eenvoudig, maar verzorgd. Zeker van het diner maken de twee koks dagelijks weer iets verrassends met een mix van Griekse- en algemene gerechten. Kamers zijn eenvoudig, maar functioneel en verzorgd. Airco werkt uitstekend en is ook noodzakelijk. Dagelijkse schoonmaak is grondig. En ook hier weer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Busverbinding direct naar centrum van Heraklion (ca. 25 minuten) vanaf hoofdstraat bij hotel. 's Avonds een aantal gezellige bars in de hoofdstraat, of in de binnentuin van het hotel.
Wij hebben Marirena ervaren als een prima en gezellig hotel, waarbij de prijs-kwaliteit verhouding goed in balans is. In deze prijsklasse een aanrader en wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Kamers aan de 'tuinzijde' zijn koeler (ochtendzon). Lift aanwezig voor alle verdiepingen (3).
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie