“Heerlijk gegeten, goede sfeer!”
Beoordeling van Taverna Creta House

Taverna Creta House
Geclassificeerd als nr. 5 van 19 Restaurants in Amoudara
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. We hadden een super malse mixed grill. Bediening was heel attent, helemaal weg ook van onze dochter, die zelfs nog een cadeautje kreeg. Prijs kwaliteit is meer dan goed!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vanavond prima gegeten, de vleessoep met geit en het gerecht met gehaktballen waren voedzaam en lekker. Geen bijzondere uitschieters.

De gastheer en vrouw waren aardig, misschien ietwat te amicaal. En inderdaad vrouwelijke gasten worden door de gastvrouw steevast met princes aangesproken, daar zit niet iedereen op te wachten denk ik.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en warme ontvangst. Gezellig, gastvrij en goede Griekse keuken. Betaalbaar. Zowel de voor , hoofd en nagerecht zijn uitsteken Aan te bevelen

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, de gastheer is zeer aardig. Het eten is prima en niet al te duur. Het enige jammere is dat er een konijn in een winkelwagen op het terras staat, deze kan je bestellen om op te eten (beetje raar).

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten en gezellige sfeer. Jammer dat serveerster nogal onecht en overdreven doet. Zegt tegen alle dames: hello beautiful princess. Dat is wat jammer. Verder helemaal OK.

Reizigers die Taverna Creta House bekeken, bekeken ook

Amoudara, Heraklion Prefecture

In Taverna Creta House geweest? Deel je ervaringen!