Beoordeeld op 31 augustus 2019

Super hotel aan de zee en dicht bij Heraklion (handig om te shoppen). Vriendelijk en behulpzaam personeel ze proberen zelfs meerdere talen . een all inn die ook echt een all inn is je hoeft nergens voor extra te betalen behalve voor de spa. Deze is echt een aanrader. De beste anti stress methode die er bestaat bij ons werden de massages uitgevoerd door Georgia Vrapi en Polina, zeer professioneel en efficiënt. Je bent super relaxed erna. Men heeft er ook gezichtsbehandelingen, Na een behandeling door Chara waren de oogwallen en rimpels verdwenen super fijn als je thuis komt en iedereen vindt dat je er jonger uitziet. Jullie kunnen ons volgend jaar terug verwachten

Datum van verblijf: augustus 2019
CandiaMaris, General Manager van TUI MAGIC LIFE Candia Maris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dear Mr. Patje,

Thank you very much for your review and the kind words written! We are delighted to read that we exceeded your expectations, during your stay at TML Candia Maris!

We are looking forward to accommodating you again in your next trip to Crete and offering our best services!

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Het resort is mooi, schoon. Een prachtig uitzicht op zee, mooie kamers, personeel hotel zelf erg aardig.. Maarrrrrr... kom hier niet voor je rust en ontspanning.
Het eten is matig, erg weinig variatie taai vlees en brood niet te eten, in de ochtend altijd hetzelfde en gratis avondje uit eten a la carte erg smakeloos en je zit daarna aan de krampen en continu op de wc.
Het spa personeel is erg opdringerig. Maar er zijn nog ergere opdringerige mensen op het park en dat is het animatieteam die je zelf tijdens het eten lastigvalt. Ja ja een only adult park met animatie voor kleuters met schuimpartys poolpartys spelletjes in het zwembad een dom lied en eigen dansje erg leuk joh.. Niet! Wil je hier dus voor rust en ontspanning naartoe niet doen! Dit park is voor feestgangers, fitness junkies en Duitsers Duitsers en nog meer Duitsers.
Ga het resort ook alleen af met een excursie want buiten het resort wil je niet lopen. Alles is vies vervallen en totaal niet toeristvriendelijk

Datum van verblijf: juli 2019
CandiaMaris, General Manager van TUI MAGIC LIFE Candia Maris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write about the holidays' experience you had at TML Candia Maris with us and the TripAdvisor’s travelers.

Regarding our club and our concept, we would like to inform you that we offer an experience of holidays combining plenty of sports activities and a variety of parties as we are, among others, a party highlight hotel which makes it ideal for singles and couples to spend their holidays. Guests should be informed in advance concerning our concept.

Moreover, regarding your comments for our gastronomy, we would appreciate, if you had informed us during your stay, as we always try to assist and satisfy our guests on the spot. Our Guest Service and Management Team are always there to listen comments and suggestions of our guests and try to satisfy any of their needs.

Hope to have the chance to accommodate you again and offer an ameliorated holidays’ experience.
Kind regards,

Beoordeeld op 22 juli 2019

Prachtig hotel op korte afstand van Heraklion. Je wordt hier verwend op alle gebied.
Maaltijden waren zeer uitgebreid en verzorgd. Werkelijk ieder personeelslid blinkt uit in vriendelijkheid. Wij kunnen werkelijk niets negatiefs vinden om op te noemen.
Aanrader!!!!!

Datum van verblijf: juli 2019
CandiaMaris, General Manager van TUI MAGIC LIFE Candia Maris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Dear Mr. Tommy,

Thank you very much for your wonderful review! We are delighted to read that we exceeded your expectations during your stay at TML Candia Maris. Moreover, we would like to thank you for your comments.

We are looking forward to accommodating you again and offering another memorable holidays’ experience!

Beoordeeld op 14 juli 2019

Veel rust en kalmte,er zijn geen kinderen (16+). Je krijgt een gratis massage van 15min, de massages zijn hier super. Aan het zwembad komen ze rond met fruit en soms milkshakes. De drankjes zijn hier heel lekker kamers zijn verzorgt. Het is een aanrader, zeker omdat de pintjes in grote (duitse) glazen of bekers worden geserveerd

Datum van verblijf: juli 2019
CandiaMaris, General Manager van TUI MAGIC LIFE Candia Maris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Dear Mrs. Arne,

Thank you for this wonderful feedback and the kind comments. We are glad that you fully enjoyed your stay at TML Candia Maris!

Looking forward to accommodating you soon in the near future!

Beoordeeld op 30 juni 2019

Na drie jaar weer 10 dagen vakantie gevierd in dit prachtige, ruim opgezette hotel. We hadden gevraagd om dezelfde kamer en die werd ons ook toegewezen. Al het personeel is zeer vriendelijk. Kamer is netjes (meubilair zou misschien iets moderner kunnen), en de badkamer is heerlijk ruim. Werd ook elke dag goed schoon gemaakt. Alle buffetten zijn uitgebreid en met veel producten van Kreta zelf. Animatie overdag bestaat uit diverse sportlessen en via de app kun je je gemakkelijk opgeven. Maar ook om tot rust te komen is dit een heel fijn hotel. Het is een groot complex, maar daar merk je niets van. Altijd voldoende plaats in zowel de eetzaal, als bij de zwembaden en op het strand. Heerlijke ligbedden en parasols op het schone strand.
Goede autoverhuur in het hotel. Tegenover hotel veel leegstand van winkels, maar na vijf minuten lopen kom bij allerlei leuke winkels. Op de laatste dag was onze kamer niet meer beschikbaar, maar kregen we de mogelijkheid van een andere kamer (tegen betaling). We weten nu al dat we ook voor een derde keer dit hotel gaan bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2019
CandiaMaris, General Manager van TUI MAGIC LIFE Candia Maris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

Dear Mrs. Jolanda,

Looking forward to accommodating you again in the near future!