“Avond lunch Na Lang zoeken ”
Beoordeling van Aris Katerina

Aris Katerina
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Amoudara
Keukens: Grieks
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en de frieten beter of bij ons gewoonweg top doe zo voort een echte aanrader voor wie van het echte Griekse keuken houdt een familierestaurant

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast de kaart heeft de chef ook nog dagverse suggesties. Snelle en correcte bediening met een glimlach. Na het eten nog zelfgemaakt ijs van huis gekregen. Dik in orde dus!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na dat we deze taverne hadden ontdekt hebben we eigenlijk nergens meer lekker gegeten.
Super lekker eten voor een goedkope prijs.
Katerina is een geweldige gastvrouw!
Ze bracht meteen wat speelgoed voor onze zoon, zodat hij lekker kon gaan spelen en wij relaxed konden eten.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten, de gyros was heerlijk. Rustig straatje en vriendelijke eigenaar. Een bezoek waard!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een en al vriendelijkheid in deze traditionele Griekse Taverne. De moeite waard om een avond te gaan eten! Lekkere salades en tzatziki, verse vis en zeer gastvrije bediening.

Reizigers die Aris Katerina bekeken, bekeken ook

Heraklion, Heraklion Prefecture

In Aris Katerina geweest? Deel je ervaringen!