“Goedkoop”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, goedkoop, bijzonder detail; stokbrood van het huis maar er moet wel 2 euro voor 2 couverts betaalt worden bovenop de rekening. Is nergens in een review terug te vinden. Eigenaar zeer aardige man.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten, de gerechten zijn niet duur maar daarentegen ook geen uitschieters. Prima voor de snelle hap of de lunch bijvoorbeeld.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met lommerrijk terras.
Waardoor je vrij zit van de doorgaande weg.
Een traditionele Griekse keuken en heerlijke pasta's. Vriendelijke personeel.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met diverse kreta ansichten gerechten. Goedkoop eten. Met 2 personen hoofdgerecht en karaf wijn. Ongeveer 25 euro.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er een paar keer gegeten. Heerlijk, met name de pizza special, vol met verse ingrediënten.
Aan het einde kregen we dessert van het huis. Soort pudding en raki.
Moussaka is ook lekker evenals de spaghetti met tonijn.

Aanrader en ook wederom niet duur.

Reizigers die Uncle George's Taverna bekeken, bekeken ook

Amoudara, Heraklion Prefecture

In Uncle George's Taverna geweest? Deel je ervaringen!