“Enthousiast”

Geclassificeerd als nr. 1 van 54 Restaurants in Pefkohori
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval hier terechtgekomen en hebben er 2 maal heerlijk gegeten..
Vriendelijk personeel. Enthousiaste eigenaar. Hier heeft men nog plezier in het werk.
Raden het zeker aan om te gaan eten..

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maar dan wel als je van vis houd(natuurlijk). Bediening is correct en dankbaar. Duidelijk met prijzen (als je de verse vis neemt). Bereiding van vis is top. Goed van smaak en goed gekruid.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en lekker vis eten? Hier vindt je het. Vriendelijke bediening, verse vis voor je neus gefileerd. Karafje goede wijn en je hebt een top maal. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, gezellig zitten voor een goede prijs! In het hoogseizoen moet je wel reserveren. Leuke mensen die er werken.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien de lovende recensies gingen ook wij bij Tsapari eten.
De ligging is niet zo gezellig. Ligt langs een weg waar de auto's en vrachtauto's net langs je tafeltje scheuren/rijden.
De voorgerechten zijn erg lekker, het gratis toetje (een ijsbolletje op een koekje) is voortreffelijk, maar het hoofdgerecht (daar gaat het uiteindelijk om) is matig. En dan druk ik me nog voorzichtig uit. Al vele jaren komen wij in Griekenland en houden erg van de Griekse gerechten. Een van ons bestelde dus Lamb in lemon sauce. Werkelijk, dat geef je je hond nog niet. Het zag er vreselijk onsmakelijk uit. Dreef van het vet (vast en blubberig vet). Een hoop botten. Het ging gelijk terug naar de keuken.
Echt geen aanrader dit gerecht!! Brrr....

Reizigers die Ouzeri Tsapari bekeken, bekeken ook

In Ouzeri Tsapari geweest? Deel je ervaringen!