29 april 2018 beoordeeld

Wij zijn afgelopen week naar Alia Palace in Griekenland geweest en wat hebben wij genoten! Het is een fantastisch hotel met nette schone kamers en super vriendelijk personeel. Niets is te veel en iedereen is behulpzaam. Na de eerste nacht vonden wij het bed iets aan de harde kant en werd er direct een topper geregeld zodat het bed zachter was. Omdat het hotel op een heuvel ligt is er ook een taxi service/ golfkarretje wat je van en naar je kamer kan brengen als je wil. Door deze ligging is het uitzicht echt waanzinnig! Via de inifinity pool kijk je uit over zee en met een beetje geluk zie je de dolfijnen zwemmen. Ook s'avonds kun je genieten van een waanzinnige zonsondergang die de lucht in allerlei verschillende kleuren doet verkleuren.
In eerste instantie hadden wij half pension geboekt maar omdat het eten allemaal zo ontzettend lekker was hebben wij direct de volgende dag all-inclusieve bijgeboekt. Heerlijk eten en drinken, de hele dag door!
Normaal gesproken vinden wij het aan het einde van de vakantie heerlijk om naar huis te gaan maar nu hadden wij graag langer willen blijven. Helaas was dit niet mogelijk vanwege werk maar wij gaan hier zeker terug komen! Alle credits voor het zeer vriendelijke en gastvrije personeel, de fantastische ligging, het goede eten en de schone hotelkamers!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
6 september 2017 beoordeeld

Prima hotel , echter geen 5 sterren waard, grootste flater is het "schijnbaar" prachtige zwembad, dat amper 1.60m diep is, zelfs aan de overslagkant maar 60cm, je kan er echt niet fatsoenlijk in zwemmen !!!! En het wordt veel te koud gekoeld, zodat je er maar even in kan...... Er is geen enkele rechte weg op het hele terrein , dus eigenlijk niet geschikt voor mensen die moelijk te been zijn. Het personeel is wel heel erg vriendelijk , het is er proper, eten is van goeie kwaliteit . Er worden tussendoor ook feesten gegeven en dat vindt ik tegenover de gasten in het hotel ook maar raar staan...... je spendeert daar je tijd en geld en moet plaats gaan maken voor de grand sjiek hun feesjes, neen , is niet echt gepast vonden wij. De kamer was goed, niet uitgesproken luxe voor een superior, matras heel hard, er werd ook niet goed gepoetst. Kleine mieren op gootsteen in badkamer .Het prachtige vergezicht was mooi .
Nee, wij gaan niet terug en zullen het zeker aan niemand aanraden.

Kamertip: Kies een ander hotel
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat uitzicht Prachtig! Het hotel is ronduit fantastisch. Je wordt van alle gemakken voorzien, het personeel is uiterst vriendelijk, kamers zijn groot genoeg en vooral ook heel netjes en schoon. Het hotel heeft al onze verwachtingen dubbel en dwars overtroffen. Er rijdt dagelijks 1 maal per uur een busje naar het centrum en naar het strand. Ideaal want Alia Palace is wat hoger gelegen. Twijfel om Alia Palace te boeken is absoluut niet nodig. Qua levendigheid in het dorpje zelf is er niet bijster veel te beleven. Stranden zijn wel erg mooi en op sommige plaatsen ongerept.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
4 juli 2017 beoordeeld

We hebben in juni 1 week in dit prachtige hotel verbleven. We hebben een prachtig verblijf gehad op deze mooie locatie. Het zicht vanuit dit hotel is super!
Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam.
Een weekje was voor ons te kort. Wij komen zeker nog eens terug naar dit prachtige hotel maar dan iets langer dan een week!
Bedankt voor ons een fijne vakantie te bezorgen!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
2 juni 2017 beoordeeld

10 dagen heel erg genoten in dit hotel. Personeel is erg vriendelijk en niets is teveel. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Het eten is bijzonder goed en voor ieder wat wils. Kortom een hotel wat zeker aan te raden is.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner