“Fantastisch huis op een magische plek!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van A CASA

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Monique v
Zeist, Utrecht, Netherlands
3 beoordelingen
“Fantastisch huis op een magische plek!”
Beoordeeld op 15 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Wij hebben enorm genoten van een heerlijke week in A Casa: een heel luxe en schoon huis, waarin je je snel thuis voelt door de persoonlijke sfeer die Trudy daarin heeft gelegd met mooie kunst, een fantastisch uitgeruste keuken en een zeer ruime keuze aan muziek, films en boeken. Wij (gezin met twee kids van 12 en 10) hadden hiervoor echter tijd te weinig omdat we kwamen om in de omgeving activiteiten te ondernemen. Trudy heeft ons (ook al voor onze komst) uitgebreid geïnformeerd over de mogelijkheden en wij hebben een paar mooie wandelingen gemaakt en twee dagen Canyoning tochten gedaan. Spannend maar een geweldige ervaring! Tussen de activiteiten door genoten we van het mooie uitzicht op het terras en hebben we gegeten bij superleuke restaurants in het dorpje. We zijn zeker van plan om in een koeler seizoen terug te komen naar deze fantastische omgeving om het gebied nog meer te ontdekken!

20 aug 2018
Wat fijn om te lezen, Monique en familie, dat jullie zo tevreden zijn en genoten hebben van het huis, de voorzieningen en alles wat de omgeving te bieden heeft! Een rustiger en koeler seizoen biedt zeker nog veel mogelijkheden. Hartelijk dank voor jullie komst en graag tot ziens. Trudy
tinneke v
antwerpen, belgium
3 beoordelingen
“Luxe, natuur en avontuur”
Beoordeeld op 6 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Wij verbleven een weekje in A Casa met onze 3 kinderen tussen 8 en 11. Het was een geweldige ervaring. De communicatie met eigenares Trudy verliep uitstekend, zowel voor als tijdens ons verblijf. A Casa is werkelijk prachtig. Het huis is heel gezellig, luxueus en heeft een fantastisch uitzicht over Alquezar. Alquezar is een mooi, gezellig dorp met vele lekkere restaurantjes. Maar wij aten vooral aan het huis, op het zalige terras met zicht op Alquezar en de omgeving. Op amper 150 meter is er een zwembad : heel charmant, vooral locals komen er zwemmen. In het huis is zeer veel informatie beschikbaar over de omgeving en wat te doen. Wij deden verschillende supermooie wandelingen die allemaal heel duidelijk waren uitgelegd en bijna allemaal eindigden bij een riviertje of waterval. De omgeving leent zich ook uitstekend voor durfsporten zoals canyoning, via ferrata,... Wij boekten canyoning via Buenaventura en we vonden het zo leuk dat we dezelfde week nog een 2de keer gegaan zijn. Kort samengevat : heerlijk huis, prachtige omgeving en superveel leuke activiteiten!

10 aug 2018
Beste Tinneke en familie, Heel fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en genoten hebben van het huis, de voorzieningen en alles wat de omgeving te bieden heeft! Hartelijk dank voor jullie komst en graag tot ziens. Trudy
Mariette ...
2 beoordelingen
“Fantastisch huis!”
Beoordeeld op 5 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Meer dan compleet en comfortabel huis met geweldig uitzicht. Zelfs leuke wandelingen in de NL-taal liggen in het huis. Daar hebben we veel aan gehad! Mooi middeleeuws dorpje en zwembad om de hoek. Enorme aanrader!!

6 aug 2018
Beste Mariette en Familie,
Heel fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en genoten hebben van het huis, de voorzieningen en de omgeving!.
Hartelijk dank voor jullie komst en graag tot ziens.
Trudy
Sylviadej ...
Rotterdam, Nederland
“Adembenemend”
Beoordeeld op 8 juni 2018 voor een verblijf in mei 2018

Wij zijn in A Casa verbleven van 4 mei tot 11-5 met onze dochter van 8. Wat een idyllische locatie. Prachtig uitzicht en een fantastische locatie om wandelingen te doen. Wij kwamen daar o.a. vanwege de vogels. Het huis was van alle gemakken voorzien en het weer was voortreffelijk zodat we bij het ontbijt en avonds lekker op het terras zaten met uitzicht op het dorp Alquezar en boven ons circelende Gieren. Elke ochtend vroeg warm stokbrood halen bij de bakker en deze dan al half hebben op gegeten voordat we bij het huisje terug waren. Krekeltjes vangen met onze dochter om deze vervolgens weer vrij te laten. Het zachte gezoem van de bijtjes op de achtergrond als je op het terras zat. Al deze kleine dingen bij elkaar laten je de werkelijkheid van het drukke leven in Rotterdam even vergeten. Dit heb je fantastisch gedaan en wij komen zeker terug. Misschien al volgend jaar.

Je leeftijdgroep 35-49
10 jun 2018
Dankjewel Sylvia en familie. Wat goed om te lezen dat jullie zo genoten van het huis en de prachtige natuur die Alquezar en de Sierra de Guara te bieden heeft. Bedankt dat jullie te gast waren en we hopen jullie nog eens te mogen begroeten.
mvanl1885 ...
Nijmegen, Nederland
“A casa ”
Beoordeeld op 4 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Zeer fraai modern huis van alle gemakken voorzien en op een schitterende plek gelegen! Zelfs voor onze dreumes van 1.5 waren de bergwandelingen en vele trappen in het dorpje geen bezwaar! We hebben genoten, mede door de perfecte informatie en organisatie van de gastvrouw op afstand! Zeer aan te bevelen!

6 mei 2018
Wat mooi dat jullie zo genoten hebben van het huis en de omgeving. Jullie waren fijne gasten. Dankjewel dat jullie te gast waren en tot ziens!
Trudy
_bouckaer ...
Leuven, België
1 beoordeling
“Prachtig vakantiehuis in adembenemende omgeving”
Beoordeeld op 9 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

Het vakantiehuis is ruim, zeer mooi gerenoveerd, met alle comfort en tegelijk enorm veel charme. Het uitzicht is adembenemend, de omgeving biedt enorm veel mogelijkheden aan wandelen en andere activiteiten. De eigenaars zijn bijzonder attent. Alle informatie is aanwezig in het huis. Ideaal ook voor een gezinsvakantie (wij verbleven er met drie kinderen van 11, 9 en 6 jaar oud). Om terug te keren!

14 aug 2017
Wat fijn dat jullie het huis en de omgeving zo hebben gewaardeerd. Jullie waren heel fijne gasten en we zien jullie graag nog eens terug!
JoH3030
“a houwe with a view”
Beoordeeld op 7 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

Absolute aanrader! Zeer goed ingerichte vakantiehuis, gezellige bijhorende terrassen met adembenemend zicht op Alquézar. Fantastische vakantie beleefd. Dank je!

De afwezigheid van het bijhorende zwembad is ruimschoots gecompenseerd met een stedelijke open zwembad in de zeer dichte nabijheid ( proper en modern) .

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de uitrusting van het vakantiehuis
Minpunten: enkele bijkomende leesstoelen
Reisgroep: Tieners
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren