“Adembenemend”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van A CASA

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Adembenemend”
Beoordeeld op 8 juni 2018 voor een verblijf in mei 2018

Wij zijn in A Casa verbleven van 4 mei tot 11-5 met onze dochter van 8. Wat een idyllische locatie. Prachtig uitzicht en een fantastische locatie om wandelingen te doen. Wij kwamen daar o.a. vanwege de vogels. Het huis was van alle gemakken voorzien en het weer was voortreffelijk zodat we bij het ontbijt en avonds lekker op het terras zaten met uitzicht op het dorp Alquezar en boven ons circelende Gieren. Elke ochtend vroeg warm stokbrood halen bij de bakker en deze dan al half hebben op gegeten voordat we bij het huisje terug waren. Krekeltjes vangen met onze dochter om deze vervolgens weer vrij te laten. Het zachte gezoem van de bijtjes op de achtergrond als je op het terras zat. Al deze kleine dingen bij elkaar laten je de werkelijkheid van het drukke leven in Rotterdam even vergeten. Dit heb je fantastisch gedaan en wij komen zeker terug. Misschien al volgend jaar.

Je leeftijdgroep 35-49
10 jun 2018
Dankjewel Sylvia en familie. Wat goed om te lezen dat jullie zo genoten van het huis en de prachtige natuur die Alquezar en de Sierra de Guara te bieden heeft. Bedankt dat jullie te gast waren en we hopen jullie nog eens te mogen begroeten.
mvanl1885 ...
Nijmegen, Nederland
“A casa ”
Beoordeeld op 4 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Zeer fraai modern huis van alle gemakken voorzien en op een schitterende plek gelegen! Zelfs voor onze dreumes van 1.5 waren de bergwandelingen en vele trappen in het dorpje geen bezwaar! We hebben genoten, mede door de perfecte informatie en organisatie van de gastvrouw op afstand! Zeer aan te bevelen!

6 mei 2018
Wat mooi dat jullie zo genoten hebben van het huis en de omgeving. Jullie waren fijne gasten. Dankjewel dat jullie te gast waren en tot ziens!
Trudy
_bouckaer ...
Leuven, België
1 beoordeling
“Prachtig vakantiehuis in adembenemende omgeving”
Beoordeeld op 9 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

Het vakantiehuis is ruim, zeer mooi gerenoveerd, met alle comfort en tegelijk enorm veel charme. Het uitzicht is adembenemend, de omgeving biedt enorm veel mogelijkheden aan wandelen en andere activiteiten. De eigenaars zijn bijzonder attent. Alle informatie is aanwezig in het huis. Ideaal ook voor een gezinsvakantie (wij verbleven er met drie kinderen van 11, 9 en 6 jaar oud). Om terug te keren!

14 aug 2017
Wat fijn dat jullie het huis en de omgeving zo hebben gewaardeerd. Jullie waren heel fijne gasten en we zien jullie graag nog eens terug!
JoH3030
“a houwe with a view”
Beoordeeld op 7 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

Absolute aanrader! Zeer goed ingerichte vakantiehuis, gezellige bijhorende terrassen met adembenemend zicht op Alquézar. Fantastische vakantie beleefd. Dank je!

De afwezigheid van het bijhorende zwembad is ruimschoots gecompenseerd met een stedelijke open zwembad in de zeer dichte nabijheid ( proper en modern) .

Service
Pluspunten: de uitrusting van het vakantiehuis
Minpunten: enkele bijkomende leesstoelen
Reisgroep: Tieners
Gezinnen met kleine kinderen
Chantal H
Meerssen, Nederland
1 beoordeling
“een magisch verblijf in een magische omgeving”
Beoordeeld op 10 mei 2016 voor een verblijf in april 2016

Voor ons was ons verblijf in A CASA een magisch verblijf in een magische omgeving. We voelden ons meteen zeer welkom en gastvrij ontvangen. De eigenaresse is zeer attent en zorgzaam. Het huisje overtrof al onze verwachtingen en die waren al hoog gespannen na het zien van de foto's op de site. Het is echt een eigentijds huis in een historische omgeving. Van alle gemakken voorzien en tot in de details verzorgd. We hebben genoten van de luxe, de ruimte en het comfort! Daarnaast uiteraard de spectaculaire ligging, het uitzicht...alleen maar natuur om ons heen. Vanuit de ramen kijk je uit over de bergen en het middeleeuwse dorpje Alquezar, hetgeen je direct betovert. 's Morgens bij het open doen van de luiken wanneer de zon erop schijnt en 's avonds wanneer de duisternis is ingetreden en de vele lichtjes vanuit het dorpje je toelachen...het is allemaal bijna te mooi om waar te zijn! Vanuit het huisje wandelden we zo het middeleeuwse dorpje in en konden we zo de meest prachtige wandelingen maken in de Canyon met de groene rivier, goede bewegwijzering en prachtige flora en fauna. Deze plek had alles waar wij naar zochten...verder hoefden we eigenlijk niet te gaan!!!

Service
Pluspunten: alles
Minpunten: niets
Reisgroep: Kleine kinderen
Je leeftijdgroep 35-49
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Mensen met huisdieren
Erwin V
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Puur genieten!”
Beoordeeld op 10 april 2016 voor een verblijf in april 2016

Wij zijn een gezin met twee kinderen van 6 en 8 en hebben 'A Casa' gehuurd begin april 2016. De boeking verliep zeer vlot. Enkele dagen na aankomst kregen we zelfs een berichtje van de eigenaar of alles naar wens was. Dan merk je echt dat de eigenaar alles wil doen om je verblijf zo optimaal mogelijk te laten verlopen.
Het huis is een plaatje, de omgeving een schilderij, elk raam is er eentje van het type "room with a view".
Het huis is zeer comfortabel en met karakter ingericht, alles is aanwezig... en dan bedoel ik niet 6 glazen; 6 borden; 6 vorken, zoals in sommige huurhuizen, maar een volledige leefinrichting; uitgebreide boekenkast, tijdschriften, haardhout, reisgidsen, cd's, dvd's, keukenspullen...2 Flesjes goede wijn en een fles olijfolie als geschenk voor de gasten is een mooie attentie.
De omgeving is prachtig, veel te bezoeken. Midden in de natuur, met cultuur op een boogscheut.
Kortom puur genieten, een aanrader!

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De prachtige foto's op de website werden nog overtroffen in werkelijkheid
Minpunten: In het vroege voorjaar (april) zijn weinig restaurants open in Alquezar en moet je tevreden zijn met minderwaardige restaurants (soms zelfs maar 2 zaken open). In het weekend kan je wel TOP-eten in de aangeraden zaken.
Reisgroep: Kleine kinderen
Gezinnen met kleine kinderen
Amakie
La Pereda, Spanje
2 beoordelingen
“zeer compleet ingericht en voorzien van alle gemakken”
Beoordeeld op 4 oktober 2015 voor een verblijf in september 2015

Een prachtig huis, zeer compleet ingericht en voorzien van alle gemakken. De omgeving is minstens zo mooi als het huis, zoals iemand anders in een review schreef: "alsof je in een ansichtkaart zit". Het huis staat aan de rand van het dorp, waardoor je veel privacy hebt, en toch sta je in een paar minuten beneden in het dorp. In de omgeving is het mooi fietsen en wandelen. In huis zijn boeken over de omgeving, kaarten en uitgeschreven wandelroutes beschikbaar. Je kunt eventueel vertrekken zonder boeken in je koffer: in het huis is voldoende Nederlandse literatuur beschikbaar, en ook DVD's en CD's. We hebben een geweldige vakantie gehad en komen graag nog eens terug. Een aanrader!

Reisgroep: Partner
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren