“een magisch verblijf in een magische omgeving”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van A CASA

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Chantal H
Meerssen, Nederland
1 beoordeling
“een magisch verblijf in een magische omgeving”
Beoordeeld op 10 mei 2016 voor een verblijf in april 2016

Voor ons was ons verblijf in A CASA een magisch verblijf in een magische omgeving. We voelden ons meteen zeer welkom en gastvrij ontvangen. De eigenaresse is zeer attent en zorgzaam. Het huisje overtrof al onze verwachtingen en die waren al hoog gespannen na het zien van de foto's op de site. Het is echt een eigentijds huis in een historische omgeving. Van alle gemakken voorzien en tot in de details verzorgd. We hebben genoten van de luxe, de ruimte en het comfort! Daarnaast uiteraard de spectaculaire ligging, het uitzicht...alleen maar natuur om ons heen. Vanuit de ramen kijk je uit over de bergen en het middeleeuwse dorpje Alquezar, hetgeen je direct betovert. 's Morgens bij het open doen van de luiken wanneer de zon erop schijnt en 's avonds wanneer de duisternis is ingetreden en de vele lichtjes vanuit het dorpje je toelachen...het is allemaal bijna te mooi om waar te zijn! Vanuit het huisje wandelden we zo het middeleeuwse dorpje in en konden we zo de meest prachtige wandelingen maken in de Canyon met de groene rivier, goede bewegwijzering en prachtige flora en fauna. Deze plek had alles waar wij naar zochten...verder hoefden we eigenlijk niet te gaan!!!

Service
Pluspunten: alles
Minpunten: niets
Reisgroep: Kleine kinderen
Je leeftijdgroep 35-49
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Mensen met huisdieren
Erwin V
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Puur genieten!”
Beoordeeld op 10 april 2016 voor een verblijf in april 2016

Wij zijn een gezin met twee kinderen van 6 en 8 en hebben 'A Casa' gehuurd begin april 2016. De boeking verliep zeer vlot. Enkele dagen na aankomst kregen we zelfs een berichtje van de eigenaar of alles naar wens was. Dan merk je echt dat de eigenaar alles wil doen om je verblijf zo optimaal mogelijk te laten verlopen.
Het huis is een plaatje, de omgeving een schilderij, elk raam is er eentje van het type "room with a view".
Het huis is zeer comfortabel en met karakter ingericht, alles is aanwezig... en dan bedoel ik niet 6 glazen; 6 borden; 6 vorken, zoals in sommige huurhuizen, maar een volledige leefinrichting; uitgebreide boekenkast, tijdschriften, haardhout, reisgidsen, cd's, dvd's, keukenspullen...2 Flesjes goede wijn en een fles olijfolie als geschenk voor de gasten is een mooie attentie.
De omgeving is prachtig, veel te bezoeken. Midden in de natuur, met cultuur op een boogscheut.
Kortom puur genieten, een aanrader!

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De prachtige foto's op de website werden nog overtroffen in werkelijkheid
Minpunten: In het vroege voorjaar (april) zijn weinig restaurants open in Alquezar en moet je tevreden zijn met minderwaardige restaurants (soms zelfs maar 2 zaken open). In het weekend kan je wel TOP-eten in de aangeraden zaken.
Reisgroep: Kleine kinderen
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
Amakie
La Pereda, Spanje
2 beoordelingen
“zeer compleet ingericht en voorzien van alle gemakken”
Beoordeeld op 4 oktober 2015 voor een verblijf in september 2015

Een prachtig huis, zeer compleet ingericht en voorzien van alle gemakken. De omgeving is minstens zo mooi als het huis, zoals iemand anders in een review schreef: "alsof je in een ansichtkaart zit". Het huis staat aan de rand van het dorp, waardoor je veel privacy hebt, en toch sta je in een paar minuten beneden in het dorp. In de omgeving is het mooi fietsen en wandelen. In huis zijn boeken over de omgeving, kaarten en uitgeschreven wandelroutes beschikbaar. Je kunt eventueel vertrekken zonder boeken in je koffer: in het huis is voldoende Nederlandse literatuur beschikbaar, en ook DVD's en CD's. We hebben een geweldige vakantie gehad en komen graag nog eens terug. Een aanrader!

Reisgroep: Partner
Anke D
Kluisbergen-Ruien, België
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Heerlijk huis in een sfeervol dorp”
Beoordeeld op 22 augustus 2015 voor een verblijf in juli 2015

A casa is een heel gezellig, smaakvol ingericht huis met mooi zicht op het dorp Alquézar.
Wij hebben twee weken genoten van de mooie streek.
De Rio Vero en het zwembad zorgden voor de nodige verkoeling. Canyoning vonden we super!
Wij gaan zeker nog eens terug!

Service
Pluspunten: De uitgebreide beschrijving van de eigenares van de mogelijkheden in de streek.
Reisgroep: Tieners
Marijke37 ...
Merelbeke, België
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtig huis in een zeer mooie omgeving”
Beoordeeld op 16 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

A Casa is een zeer ruim huis met alles erop en eraan. Wij waren er gedurende een week met 2 volwassenen en 3 tieners en hebben ons er geen seconde verveeld. Het huis is zeer netjes, de kamers zijn ruim en de keuken is super uitgerust.

Reisgroep: Uitgebreide familie
Grote groepen
Marcel A
Nijmegen, Nederland
2 beoordelingen
“Prachtige lokatie in een superleuk huis”
Beoordeeld op 12 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014

Ik heb al heel wat "vakantiehuizen" in mijn leven gehuurd, maar A Casa hoort bij mij in de top 3. Prachtig ingericht, heel compleet. Mooi (in het Nederlands) uitgewerkte wandelroutes, restaurant reviews, boeken, CD's, DVD,s, satelliet TV, 5 koffiezet-apparaten
(ja, echt waar!), geweldig uitzicht, schaduw- èn zon-rijke plekken rond het huis, prima tuinmeubilair en een goed geoutilleerde Bulthaup keuken. Uitstekend werkende WIFI. Bovendien was het huis door de warmte/koudepomp heerlijk koel.
En een mooi dorp op loopafstand. Mede door dit alles en omdat we nog niet "klaar" waren met de prachtige omgeving, komen we hier zeker nog eens terug.
De prijs/kwaliteit-verhouding vinden wij ongekend goed.

Service
Pluspunten: het huis was erg compleet geoutilleerd (keuken- en badkamervoorzieningen)
Minpunten: er is niets minder goed bevallen
Reisgroep: Tieners
Je leeftijdgroep 50-64
Bert v
Naarden, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Heerlijk en luxueus ingericht huis in mooie omgeving”
Beoordeeld op 10 mei 2014 voor een verblijf in april 2014

A casa is een werkelijk top ingericht huis. De omgeving nodigt uit tot spectaculaire wandelingen in canyons, maar wanneer het weer toch eens wat tegenzit is het huis een comfortabele verblijfplaats, die van alle gemakken is voorzien. Ook heel geschikt om met twee stellen te verblijven, door de twee ruime badkamers.

Reisgroep: Partner
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren