US$ 2.005
US$ 1.367
Official Site
  • Gratis ontbijt
Cinnamon Dhonveli Maldives(Farukolhufushi Island)
  • Zwembad
Season Paradise(Thulusdhoo Island)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis ontbijt
Raalhu Lodge(Himmafushi Island)(Heel veel waar voor je geld!)
Gili Lankanfushi Maldives(Lankanfushi)
US$ 1.919
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 3.237 per nacht.

Paradise Island Resort & Spa(Lankanfinolhu Island)
Gratis annuleren tot 29/07
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 361 per nacht.

Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa(Furanafushi Island)
Sheraton.com
  • Zwembad
Crown Beach Hotel(Dhiffushi Island)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gardenbungalows, goed eten. Voor een drankje moet je 's avonds in het centrale gedeelte zijn. Water is niet goed geschikt om te zwemmen, wel om te snorkelen of te surfen. Goed te combineren met een rondreis in Sri Lanka.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
chris e, General Manager van Adaaran Select Hudhuranfushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Dear Guest,
Thank you for your comments.

17 augustus 2017 beoordeeld

Wat een schitterende plek. Hadden voor een paar dagen een watervilla gehuurd. Heel ruim van opzet en van alle gemakken voorzien. De badkamer is ook heel groot met dubbel wastafel douche, verzonken bad en openslaande deuren naar terras met eigen trap naar het water.........Maaltijden van hoge kwaliteit. Vriendelijk personeel. Op hele eiland voldoende plek om in ligstoelen onder een palmboom te liggen of in een hangmat van de zee te genieten. Snorkelen vanaf het strand was schitterend al is de stroom in dit jaargetijde soms wat sterk.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
chris e, General Manager van Adaaran Select Hudhuranfushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Dear Guest,
Greetings from Adaaran Select Hudhuran Fushi! Thank you very much for your review. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to serve you again.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een rondreis door Sri Lanka 5 dagen hier doorgebracht. In een prachtige beachvilla, 10 meter van het strand.
3 keer per dag een uitermate gevarieerd buffet, heel vriendelijk personeel. Omdat je een vaste tafel hebt kun je een prima band opbouwen met je eigen ober. Prima plaats om echt uit te rusten.
WiFi moet je kopen, maar dat hoeft niet .......

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
chris e, General Manager van Adaaran Select Hudhuranfushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Dear Guest, Greetings from Adaaran Select Hudhuran Fushi! Thank you very much for your review. We are glad you enjoyed your holiday with us. Please do visit us again. Thank you.

22 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige vakantie gehad in dit luxe resort. Hagelwitte stranden en super helder water. Genoeg te doen voor wie niet stil kan zitten.
- Excursies zijn wel aan de prijs; neem zelf een snorkelset mee (Per dag kost:12 dollar pp)
- Neem zelf geen badhanddoeken mee... extra ruimte voor leuke kleding
- Internet kost per dag 10 dollar. Download evt wat vermaak/spelletjes voor op je tel.
- Vergeet niet wat leuke spelletjes mee te nemen
- Maaltijd zijn fantastisch en gevarieerd, helaas wel veel tijd tussen de maaltijden. Met name lunch en avondeten (neem snoepjes/koekjes van thuis mee gezien in het winkeltje de hoofdprijs wordt gevraagd)
- Waterschoenen zijn fijn, tijdens eb kan je hele stukken lopen in de zee, ook prima te doen zonder (wij hadden ze niet mee)
- Wij hebben upgrade naar beach villa gedaan. Dit was zeker de moeite waard. Bovendien heb je dan je eigen "strandje".
- De oceanvilla's leken ons een beetje ongezellig... (ook niet te betalen)

Onze vakantie in dit resort was een groot succes! Wij hebben het gecombineerd met een rondreis in Sri Lanka. In totaal 5 nachten verbleven, en dit vonden wij lang genoeg. Gezien de hoge prijzen op het eiland is een goede voorbereiding gewoon slim/goedkoper!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
chris e, General Manager van Adaaran Select Hudhuranfushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2016

Dear guest,
Greetings from Adaaran Select Hudhuran Fushi! Thank you very much for you review. We are pleased that you enjoyed your tour of Sri Lanka and Maldives and especially that you enjoyed your stay in our hotel. Please visit us again.

11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed:
- vriendelijk personeel in de restaurants, bars en andere verblijven
- mooi strandhuis, modern en goed onderhouden
- ontvingen fruitmand vanwege huwelijksreis
- goede voorlichting bij binnenkomst
- eten in restaurant. Elke dag een ander buffet en erg variërend. Zowel voor Westerse als Aziatische mensen voldoende keus
- resort en eiland wordt goed schoongehouden
-ondanks dat de huisjes vol waren hadden we een rustig strand en eiland

Matig/slecht:
- trips heel erg duur
- veel chinezen die niet netjes omgaan met het natuurlijk schoon
- veel vissen maar weinig koraal bij het huisreef gezien
- veel muggen, vergeet geen deet mee te nemen
- betaalde WiFi, $8 voor 24 uur in restaurant en bars.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
chris e, General Manager van Adaaran Select Hudhuranfushi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2016

Dear Guest,
Greetings from Adaaran Select Hudhuran Fushi! Thank you very much for sharing your review. We are glad you enjoyed your holiday. Thank you for your constructive feedback. We will take action to improve on them.