“Geweldig eiland”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Filitheyo Island Resort
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Filitheyo Island
21 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange vlucht 2 uurtjes moeten wachten op het watervliegtuig. Verder wel goed geregeld. Oordoppen in!
Filitheyo heeft een prachtig huisrif met 2 wrakken (wij hadden veel stroming), een mooi strand en het is een prima resort. Comfortabele huisjes, goed onderhouden. Ruime buiten badkamer.
Vriendelijk personeel.
Goed eten, hele ruime keuze! Na een week 3x per dag dezelfde tafel en ober weet je het wel. Eten blijft wel origineel en afwisselend. Einde vd middag lekkere snack in de sunset bar.
Duikschool Werner Lau is geweldig; heel professioneel! Mooie nachtduik met blue light. Gedoken met 6 manta's bij manta point!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

9 augustus 2016 beoordeeld

Na onze rondreis door Sri Lanka hebben wij als afsluiter 3 nachten verbleven in het Filitheyo Island Resort. Echt een heel fijne ervaring.. Elke dag verschillende keren gesnorkeld met dochtertje van 8 en wij vonden dat geweldig. De mensen zijn zeer vriendelijk en je wordt op je wenken bediend! Wij logeerden in een beach house welke allemaal voorzien zijn van leuke buiten badkamers, de kamer zelf is ruim en heel netjes. Het buffet is tevens ook heel erg lekker en gevarieerd. Gezien Filitheyo Island Resort wat verder ligt, moet je er heen met een watervliegtuig, een hele ervaring op zich en echt prachtig!! Paar kleine minpuntjes maar te verwaarlozen, het resort is op sommige plekken toe aan een lichte renovatie maar daar zijn ze op dit moment mee bezig. Verder boekten wij half pension en er wordt voor de dranken redelijk goed doorgevraagd. De wellness is een oase van rust maar voor een uurtje ben je toch makkelijk 100 € kwijt.. Echt een aanrader!!

Kamertip: Beach house echt wel leuk met kinderen, vlakbij het strand en mooie ruime kamers..
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
7 augustus 2016 beoordeeld

Voor de 2e keer met ons gezin hier geweest en het was weer geweldig. Wij zaten in een beachbungalow. Als verrassing kregen een beachdiner, meer dan geweldig.Heerlijk eten, geweldig huisrif, service is top. Het resort is wel wat aan vernieuwing toe maar daar zijn ze druk mee bezig.
Special thanks to Hemant Kumar,Front Office Manager and Rubel Rana.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
2 juni 2016 beoordeeld

Fantastisch, genoten van het eiland met oma en zoontje van 6 jaar. Heerlijk zwembad, eten super en geweldig personeel. Huisrif beste die ik ooit gezien heb. Huisjes prima, hadden een familiekamer, twee huisjes met tussendeur.10 duiken gemaakt bij Werner Lau, 5 met scooter wat echt heel erg leuk was. Fijne duikgidsen en mooie duiken gemaakt. Hoogtepunt citroenhaai van 3,5 meter.
Wij gaan zeker nog een keer terug.
TIP: op Male bij tel winkel re na uitgang douane een simkaart met data aanschaffen voor in de mobiel, wij hebben een hotspot gemaakt en konden eindeloos internetten op de kamer

Kamertip: familiekamers naast zwembad met strand voor de deur/veranda
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
5 januari 2016 beoordeeld

Voor rustzoekers, natuurliefhebbers, voor iedereen die mooie dingen weet te apprecieren. Lekker eten en prachtige snorkel locatie !! Zeer vriendelijk personeel, echt terug naar de natuur. Vlucht met watervliegtuig is een belevenis op zich.

Kamertip: Tussen 90 en 120
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
15 augustus 2015 beoordeeld

Wij zijn hier in mei 2004 op huwelijksreis naartoe geweest en het was in een woord: fantastisch! Zou zo weer terug willen. Wij hadden een waterbungalow (uiterst rechts) en je kon zo vanaf de veranda d.m.v. Een trap naar de zee. Zeer helder water, waardoor je onder je bungalow de tropische vissen al kunt zien zwemmen. Maar ook haaien, schildpadden en roggen gezien.

Verbleef: Augustus, 2015
20 juli 2015 beoordeeld

de kamers en het restaurant geweldig het eiland zeer prachtig en onder water ook zeer prachtig mooi met de twee wrakken langs
super eten goede service
personeel ook dik in orde
de prijs van de duikschool zijn aan de hoge kant

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Filitheyo Island in overweging
op 23,6 km afstand
Angsana Velavaru
nr. 1 van 1 in Haa Dhaalu Atoll
958 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Filitheyo Island Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Filitheyo Island Resort

Adres: Faafu Atoll, 20188
Locatie: Malediven > Faafu Atoll > Filitheyo Island
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Spa Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Filitheyo Island
Prijsklasse: € 211 - € 1.158 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Filitheyo Island Resort 4*
Aantal kamers: 125
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, Agoda, Expedia en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Filitheyo Island Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Filitheyo Island Hotel Faafu Atoll
Hotel Filitheyo Island

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?