Sun Aqua Vilu Reef(Dhaalu Atoll)
US$ 1.661
bedfinder
  • Zwembad
  • Aan het strand
Angsana Velavaru(Haa Dhaalu Atoll)
US$ 1.282
US$ 1.174
Agoda.com
  • Gratis ontbijt
LUX* South Ari Atoll(Dhidhoofinolhu Island)
US$ 1.691
Agoda.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 867 per nacht.

US$ 1.238
bedfinder
  • Gratis ontbijt
Holiday Island Resort & Spa(Maamingili Island)
Gratis annuleren tot 29/07
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 334 per nacht.

US$ 2.611
US$ 1.269
StRegis.com
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 1.975 per nacht.

Sun Island Resort and Spa(Nalaguraidhoo Island)
Priceline
  • Zwembad
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 238 per nacht.

Vakarufalhi Island Resort(Vakarufalhi Island)
US$ 1.018
  • Restaurant
Maafushivaru(Zuid Ari Atoll)
US$ 1.665
US$ 1.528
9 augustus 2016 beoordeeld

Na onze rondreis door Sri Lanka hebben wij als afsluiter 3 nachten verbleven in het Filitheyo Island Resort. Echt een heel fijne ervaring.. Elke dag verschillende keren gesnorkeld met dochtertje van 8 en wij vonden dat geweldig. De mensen zijn zeer vriendelijk en je wordt op je wenken bediend! Wij logeerden in een beach house welke allemaal voorzien zijn van leuke buiten badkamers, de kamer zelf is ruim en heel netjes. Het buffet is tevens ook heel erg lekker en gevarieerd. Gezien Filitheyo Island Resort wat verder ligt, moet je er heen met een watervliegtuig, een hele ervaring op zich en echt prachtig!! Paar kleine minpuntjes maar te verwaarlozen, het resort is op sommige plekken toe aan een lichte renovatie maar daar zijn ze op dit moment mee bezig. Verder boekten wij half pension en er wordt voor de dranken redelijk goed doorgevraagd. De wellness is een oase van rust maar voor een uurtje ben je toch makkelijk 100 € kwijt.. Echt een aanrader!!

Kamertip: Beach house echt wel leuk met kinderen, vlakbij het strand en mooie ruime kamers..
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
7 augustus 2016 beoordeeld

Voor de 2e keer met ons gezin hier geweest en het was weer geweldig. Wij zaten in een beachbungalow. Als verrassing kregen een beachdiner, meer dan geweldig.Heerlijk eten, geweldig huisrif, service is top. Het resort is wel wat aan vernieuwing toe maar daar zijn ze druk mee bezig.
Special thanks to Hemant Kumar,Front Office Manager and Rubel Rana.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
2 juni 2016 beoordeeld

Fantastisch, genoten van het eiland met oma en zoontje van 6 jaar. Heerlijk zwembad, eten super en geweldig personeel. Huisrif beste die ik ooit gezien heb. Huisjes prima, hadden een familiekamer, twee huisjes met tussendeur.10 duiken gemaakt bij Werner Lau, 5 met scooter wat echt heel erg leuk was. Fijne duikgidsen en mooie duiken gemaakt. Hoogtepunt citroenhaai van 3,5 meter.
Wij gaan zeker nog een keer terug.
TIP: op Male bij tel winkel re na uitgang douane een simkaart met data aanschaffen voor in de mobiel, wij hebben een hotspot gemaakt en konden eindeloos internetten op de kamer

Kamertip: familiekamers naast zwembad met strand voor de deur/veranda
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
5 januari 2016 beoordeeld

Voor rustzoekers, natuurliefhebbers, voor iedereen die mooie dingen weet te apprecieren. Lekker eten en prachtige snorkel locatie !! Zeer vriendelijk personeel, echt terug naar de natuur. Vlucht met watervliegtuig is een belevenis op zich.

Kamertip: Tussen 90 en 120
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
15 augustus 2015 beoordeeld

Wij zijn hier in mei 2004 op huwelijksreis naartoe geweest en het was in een woord: fantastisch! Zou zo weer terug willen. Wij hadden een waterbungalow (uiterst rechts) en je kon zo vanaf de veranda d.m.v. Een trap naar de zee. Zeer helder water, waardoor je onder je bungalow de tropische vissen al kunt zien zwemmen. Maar ook haaien, schildpadden en roggen gezien.

Verbleef: augustus 2015