Sun Aqua Vilu Reef(Dhaalu Atoll)
US$ 1.484
bedfinder
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 870 per nacht.

Angsana Velavaru(Haa Dhaalu Atoll)
US$ 1.045
  • Inclusief ontbijt
LUX* South Ari Atoll(Dhidhoofinolhu Island)
US$ 1.228
US$ 1.248
bedfinder
  • Inclusief ontbijt
Holiday Island Resort & Spa(Maamingili Island)
US$ 2.797
US$ 2.737
  • Inclusief ontbijt
Sun Island Resort and Spa(Nalaguraidhoo Island)
HotelsClick
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 229 per nacht.

Bodu Huraa Maldives(Zuidelijke Malé-atol)
Op deze sites is geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Aan het strand
Oliva Palm Cottages(Dhigurah Island)
7 augustus 2016 beoordeeld

Voor de 2e keer met ons gezin hier geweest en het was weer geweldig. Wij zaten in een beachbungalow. Als verrassing kregen een beachdiner, meer dan geweldig.Heerlijk eten, geweldig huisrif, service is top. Het resort is wel wat aan vernieuwing toe maar daar zijn ze druk mee bezig.
Special thanks to Hemant Kumar,Front Office Manager and Rubel Rana.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
2 juni 2016 beoordeeld

Fantastisch, genoten van het eiland met oma en zoontje van 6 jaar. Heerlijk zwembad, eten super en geweldig personeel. Huisrif beste die ik ooit gezien heb. Huisjes prima, hadden een familiekamer, twee huisjes met tussendeur.10 duiken gemaakt bij Werner Lau, 5 met scooter wat echt heel erg leuk was. Fijne duikgidsen en mooie duiken gemaakt. Hoogtepunt citroenhaai van 3,5 meter.
Wij gaan zeker nog een keer terug.
TIP: op Male bij tel winkel re na uitgang douane een simkaart met data aanschaffen voor in de mobiel, wij hebben een hotspot gemaakt en konden eindeloos internetten op de kamer

Kamertip: familiekamers naast zwembad met strand voor de deur/veranda
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
5 januari 2016 beoordeeld

Voor rustzoekers, natuurliefhebbers, voor iedereen die mooie dingen weet te apprecieren. Lekker eten en prachtige snorkel locatie !! Zeer vriendelijk personeel, echt terug naar de natuur. Vlucht met watervliegtuig is een belevenis op zich.

Kamertip: Tussen 90 en 120
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
15 augustus 2015 beoordeeld

Wij zijn hier in mei 2004 op huwelijksreis naartoe geweest en het was in een woord: fantastisch! Zou zo weer terug willen. Wij hadden een waterbungalow (uiterst rechts) en je kon zo vanaf de veranda d.m.v. Een trap naar de zee. Zeer helder water, waardoor je onder je bungalow de tropische vissen al kunt zien zwemmen. Maar ook haaien, schildpadden en roggen gezien.

Verbleef: augustus 2015
20 juli 2015 beoordeeld

de kamers en het restaurant geweldig het eiland zeer prachtig en onder water ook zeer prachtig mooi met de twee wrakken langs
super eten goede service
personeel ook dik in orde
de prijs van de duikschool zijn aan de hoge kant

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie