Beoordeeld op 7 augustus 2016

Voor de 2e keer met ons gezin hier geweest en het was weer geweldig. Wij zaten in een beachbungalow. Als verrassing kregen een beachdiner, meer dan geweldig.Heerlijk eten, geweldig huisrif, service is top. Het resort is wel wat aan vernieuwing toe maar daar zijn ze druk mee bezig.
Special thanks to Hemant Kumar,Front Office Manager and Rubel Rana.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 2 juni 2016

Fantastisch, genoten van het eiland met oma en zoontje van 6 jaar. Heerlijk zwembad, eten super en geweldig personeel. Huisrif beste die ik ooit gezien heb. Huisjes prima, hadden een familiekamer, twee huisjes met tussendeur.10 duiken gemaakt bij Werner Lau, 5 met scooter wat echt heel erg leuk was. Fijne duikgidsen en mooie duiken gemaakt. Hoogtepunt citroenhaai van 3,5 meter.
Wij gaan zeker nog een keer terug.
TIP: op Male bij tel winkel re na uitgang douane een simkaart met data aanschaffen voor in de mobiel, wij hebben een hotspot gemaakt en konden eindeloos internetten op de kamer

Kamertip: familiekamers naast zwembad met strand voor de deur/veranda
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 5 januari 2016

Voor rustzoekers, natuurliefhebbers, voor iedereen die mooie dingen weet te apprecieren. Lekker eten en prachtige snorkel locatie !! Zeer vriendelijk personeel, echt terug naar de natuur. Vlucht met watervliegtuig is een belevenis op zich.

Kamertip: Tussen 90 en 120
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 augustus 2015

Wij zijn hier in mei 2004 op huwelijksreis naartoe geweest en het was in een woord: fantastisch! Zou zo weer terug willen. Wij hadden een waterbungalow (uiterst rechts) en je kon zo vanaf de veranda d.m.v. Een trap naar de zee. Zeer helder water, waardoor je onder je bungalow de tropische vissen al kunt zien zwemmen. Maar ook haaien, schildpadden en roggen gezien.

Verbleef: augustus 2015
Beoordeeld op 20 juli 2015

de kamers en het restaurant geweldig het eiland zeer prachtig en onder water ook zeer prachtig mooi met de twee wrakken langs
super eten goede service
personeel ook dik in orde
de prijs van de duikschool zijn aan de hoge kant

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie