“Heerlijke twee weken gehad.”
Beoordeling van Filitheyo Island Resort

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Filitheyo Island Resort
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Filitheyo Island
2 juni 2016 beoordeeld

Fantastisch, genoten van het eiland met oma en zoontje van 6 jaar. Heerlijk zwembad, eten super en geweldig personeel. Huisrif beste die ik ooit gezien heb. Huisjes prima, hadden een familiekamer, twee huisjes met tussendeur.10 duiken gemaakt bij Werner Lau, 5 met scooter wat echt heel erg leuk was. Fijne duikgidsen en mooie duiken gemaakt. Hoogtepunt citroenhaai van 3,5 meter.
Wij gaan zeker nog een keer terug.
TIP: op Male bij tel winkel re na uitgang douane een simkaart met data aanschaffen voor in de mobiel, wij hebben een hotspot gemaakt en konden eindeloos internetten op de kamer

Kamertip: familiekamers naast zwembad met strand voor de deur/veranda
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie

5 januari 2016 beoordeeld

Voor rustzoekers, natuurliefhebbers, voor iedereen die mooie dingen weet te apprecieren. Lekker eten en prachtige snorkel locatie !! Zeer vriendelijk personeel, echt terug naar de natuur. Vlucht met watervliegtuig is een belevenis op zich.

Kamertip: Tussen 90 en 120
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
15 augustus 2015 beoordeeld

Wij zijn hier in mei 2004 op huwelijksreis naartoe geweest en het was in een woord: fantastisch! Zou zo weer terug willen. Wij hadden een waterbungalow (uiterst rechts) en je kon zo vanaf de veranda d.m.v. Een trap naar de zee. Zeer helder water, waardoor je onder je bungalow de tropische vissen al kunt zien zwemmen. Maar ook haaien, schildpadden en roggen gezien.

Verbleef: Augustus, 2015
20 juli 2015 beoordeeld

de kamers en het restaurant geweldig het eiland zeer prachtig en onder water ook zeer prachtig mooi met de twee wrakken langs
super eten goede service
personeel ook dik in orde
de prijs van de duikschool zijn aan de hoge kant

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
15 februari 2015 beoordeeld

super locatie, lange reis, geen wegen, geen verkeer, super eten, super drinken, super temperatuur....en zo heerlijk rustig.... ooit de melkweg wel eens goed bekeken....daar kan het, met nieuwe maan want met volle maan is het net of de zon nog een beetje op is.
Snorkelen....iedere dag liefst twee keer...een keer aan de noordzijde een keer aan de zuidzijde, duidelijke verschillende koralen. Vissen om te zien ...onnoemelijk veel en van grote schoonheid...om te eten ...heeerlijk....
Haaien ja hoor, schildpad ook en dolfijnen ( met een beetje geluk....) Zonsondergangen...zo zie je ze niet meer hier...winkels...ho maar ..alleen een toeristen winkeltje...Wifi...alleen tegen betaling dus lekker weinig...tv...niet aan gehad...personeel..uiterst vriendelijk..uit Bangladesh en Sri Lanka....de kamer van een superior vila...hmmm gaat wel maar wanneer ben je daar nou , alleen om te slapen toch...douche..in open lucht maar wel prive...het eiland loop je in een half uurtje op je gemak ( 2,2 km omtrek) ...bij aankomst schoenen uit en pas bij vertrek schoenen aan...zonnebril zeer aan te bevelen, eigenlijk een must....kortom..ga er eens naar toe als je kan....belevenis....watervliegtuig

Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
jabir, Manager van Filitheyo Island Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2015

thanks for the comments

24 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de kamers als de restaurants zijn merkbaar 'sleets'. TV uit het jaar 0, lampen en meubilair echt oud ook. Het eiland zelf is prachtig en de onderwaterwereld binnen handbereik is schitterend. Het personeel hebben wij niet als bijzonder vriendelijk ervaren en de 'persoonlijke butler in het restaurant' is gewoon een vaste ober. Die van ons (Waheed) was eerder stug dan vriendelijk.... Het eten is lekker, vers en gevarieerd. Internet a $5 per uur of $100 per week, zowel die prijzen alsook de snelheid is achterhaald.

Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
9 november 2014 beoordeeld

We zijn in oktober 2014 twee weken op de Malediven geweest, waarvan 1 week op Filitheyo. Het was in 1 woord geweldig! Na een mooie vlucht met het watervliegtuig werden we op Filitheyo International Airport (een vlonder op zee:)), afgehaald door de boot die ons in 15 minuten naar het eiland bracht. We hadden een waterbungalow geboekt, en hebben 7 dagen lang genoten van de prachtige omgeving, gedoken op het mooie huisrif en eindeloos lang gesnorkeld. Het eten was erg lekker en overal werd je met een smile begroet door het erg vriendelijke personeel. Verder was het elke avond genieten in de sunset bar aan het water.
Tijdens deze week vierden we ons 25 jarig huwelijksfeest met een erg romantisch etentje op het strand. Echt genieten en mooi om nog lang op terug te kijken. Wij kunnen dit eiland zeker iedereen aanraden en komen ook zeker zelf nog eens terug!

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Filitheyo Island in overweging
op 23,6 km afstand
LUX* South Ari Atoll
nr. 1 van 1 in Dhidhoofinolhu Island
3.249 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Filitheyo Island Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Filitheyo Island Resort

Adres: Faafu Atoll, 20188
Locatie: Malediven > Faafu Atoll > Filitheyo Island
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Spa Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 hotels in Filitheyo Island
Prijsklasse: € 211 - € 1.253 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Filitheyo Island Resort 4*
Aantal kamers: 125
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Booking.com, Agoda, Ctrip TA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Filitheyo Island Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Filitheyo Island Hotel Faafu Atoll
Hotel Filitheyo Island

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?