Dubaifreek
Venlo, Nederland

Goed resort in mooi resort

3,0 van 5 bollen1 dec 2023 beoordeeld
Voldeed grotendeels aan de verwachtingen maar communicatie met de medewerkers verloopt moeizaam als je de Franse taal onvoldoende beheerst. Goede kamers die goed schoon waren. Dit park had slechte sport voorzieningen, met name op gebied van golf was aanbod ondermaats. Slechte oefengelegenheden (oefengreen en drivingrange) en slechte golfuitrusting zoals clubs eb putters. Zwembaden waren daarentegen prima met prima service voor handdoeken.
Datum van verblijf: november 2023
3,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Is er een probleem met deze beoordeling?
Lodge
    • Expedia.com
    6.6 km van Club Med La Plantation D'albion
    Meer hotels in Albion bekijken
    Beoordeeld op 3 september 2023

alles was super, het eten, de locatie, prachtige omgeving en zeer mooie en verzorgde kamers,...
    maar bijna niemand bleef langer dan 5 minuten in de zwembaden wegens zeer koud en dus niet aangenaam! enkel de ijsberen namen een plons...

Datum van verblijf: augustus 2023
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
    Club Med, Owner van Club Med La Plantation D'albion, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2023

Dear Olivier,

First of all, we would like to thank you for choosing Club Med La Plantation d'Albion for your vacations.

We hear your disappointment with the pool. At Club Med, we strive to maintain high standards of service, and we are disappointed to learn that we did not meet your expectations. We will immediately forward your concerns to our team so that they can take the necessary steps to improve these aspects.

What a pleasure to know that you were satisfied with your stay with us! We hope to see you soon, during a future stay in one of our beautiful Villages.

The team of Albion wishes you an excellent day.

Shirley
    Communication Coordinator

Beoordeeld op 5 maart 2023

We hadden een zeer fijn verblijf op Mauritius. Mooie sportfaciliteiten, ZEN-pool is prachtig. De GO's zijn zeer goed en geëngageerd. Een aanrader zowel voor jonge gezinnen als koppels! Ieder vindt zijn plekje : rust of activiteit is er allemaal.

Datum van verblijf: februari 2023
    Beoordeeld op 30 januari 2023

Wij waren in een villa met een prachtige tuin en zwembad.
    Onze butler Jessie heeft ons echt verwend.
    Dit was een vakantie om niet te vergeten. Wij kwamen toe op 31/12 en kregen na het fantastische diner met kreeft en oesters, enz.. een geweldige drone show met daarna vuurwerk op het strand.
    Het was voor de 2de maal dat wij gingen. Eerste keer in een suite, nu in een villa.
    De mensen zijn zeer vriendelijk en gedienstig. Het resort is goed onderhouden en heel proper.
    Wij gaan trouwens terug in april 2023

Kamertip: In drukke periodes restaurant en massage salon op tijd reserveren
    Datum van verblijf: januari 2023
    Beoordeeld op 6 december 2022

Super GO team , Hugo deed een SUPER JOB wijl Mehdi op congres was,speciale vermelding voor Jason ,sportsteam, TUNCAY en zijn barteam,zijn zoon en het ganse team,zij kennen zeer vlug je favoriete drankje,Alexia van de boetiek is ook het vermelden waard.Altijd behulpzaam,Het circusteam is een super !!Prachtige shows en Super lieve artiesten CLAUDIA, Nabylah,en hun mannelijke collega's...,

Datum van verblijf: november 2022
    • Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 15 november 2022

Zorgeloze actieve vakantie in een paradijselijk resort met heel goede avond animatie, top kwaliteit resort en begeleiding van het hoogste niveau en dat all-in.
    Mooi strand, top attractie was het zwemmen met dolfijnen.

Datum van verblijf: november 2022