An V
Antwerpen, België

Prachtige vakantie

5,0 van 5 bollen5 mrt 2023 beoordeeld
We hadden een zeer fijn verblijf op Mauritius. Mooie sportfaciliteiten, ZEN-pool is prachtig. De GO's zijn zeer goed en geëngageerd. Een aanrader zowel voor jonge gezinnen als koppels! Ieder vindt zijn plekje : rust of activiteit is er allemaal.
Datum van verblijf: februari 2023
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Is er een probleem met deze beoordeling?
Lodge
0.6 km van Club Med La Plantation D'albion
Zwembad
Volledig restitueerbaar
Meerdere manieren om te betalen
  • Booking.com
    Fitnesscentrum
    7.7 km van Club Med La Plantation D'albion
    Meer hotels in Albion bekijken
    Beoordeeld op 30 januari 2023

Wij waren in een villa met een prachtige tuin en zwembad.
    Onze butler Jessie heeft ons echt verwend.
    Dit was een vakantie om niet te vergeten. Wij kwamen toe op 31/12 en kregen na het fantastische diner met kreeft en oesters, enz.. een geweldige drone show met daarna vuurwerk op het strand.
    Het was voor de 2de maal dat wij gingen. Eerste keer in een suite, nu in een villa.
    De mensen zijn zeer vriendelijk en gedienstig. Het resort is goed onderhouden en heel proper.
    Wij gaan trouwens terug in april 2023

Kamertip: In drukke periodes restaurant en massage salon op tijd reserveren
    Datum van verblijf: januari 2023
    Beoordeeld op 6 december 2022

Super GO team , Hugo deed een SUPER JOB wijl Mehdi op congres was,speciale vermelding voor Jason ,sportsteam, TUNCAY en zijn barteam,zijn zoon en het ganse team,zij kennen zeer vlug je favoriete drankje,Alexia van de boetiek is ook het vermelden waard.Altijd behulpzaam,Het circusteam is een super !!Prachtige shows en Super lieve artiesten CLAUDIA, Nabylah,en hun mannelijke collega's...,

• Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 15 november 2022

Zorgeloze actieve vakantie in een paradijselijk resort met heel goede avond animatie, top kwaliteit resort en begeleiding van het hoogste niveau en dat all-in.
    Mooi strand, top attractie was het zwemmen met dolfijnen.

Beoordeeld op 11 november 2022

Voor ons beste Club Med, excursies, bar, maaltijden, onderhoud kamer , sportfaciliteiten en extreme vriendelijkheid waren meer dan top. Enkel receptie getuigt van wat amateurisme. Soit we hebben er onze reis niet door verpest.

Beoordeeld op 26 september 2022 via mobiele applicatie

Dit is de mooiste Clubmed die we hebben bezocht! Wij zoeken altijd een Club waar je kan zeilen. Het watersportteam is bijzonder vriendelijk en zeer kundig! John speciaa en natuurlijk ook Ricardo, Dylan and Thomas bedankt voor jullie super service!
    Ze hebben verstand van zeilen. Het materiaal is in perfecte staat!Je kan er buiten het rif zeilen en dat maakt het speciaal. (In Cancun Mexico en Canonniers Mauritius kan dat namelijk niet, je blijft daar binnen t rif. En Cefalu Sicilie heeft een vervelende entree ‘haven’ en geen catamarans maar boten).
    We hebben een tocht gemaakt naar t zuiden van 2 uren met meerdere catamarans, Armada zeilen dus. Ook werd er een regatta georganiseerd.
    Van de GO dance is Samuel de beste choreograaf die we hebben gezien! Wat een fantastische shows heeft hij in elkaar gezet met zijn team! Perfecte 🕺🏽 💃🏽! Aladin en de Dinner-show zijn zo gaaf!!
    De kamers zijn royaal met een zitje in de kamer en een heel groot balkon. Dat is perfect. Wij hadden uitzicht op zee en de Zenn-pool. De douche in onze badkamer (407) heeft wel een kleine renovatie nodig. Maar dat mocht de pret verder niet drukken.
    Wij vonden het heerlijk rustig op dat deel van het park. De tuinen zijn bijzonder goed onderhouden met heel veel bloemen. Botanische tuinen.
    In de shop werkte Vincent, een hele aardige GO, adviseert prima en heeft engelen geduld!
    Een Mauritian evening op t strand, een white dinner onder de bomen… fantastisch allemaal!

Kamertip: Neem een vestje mee voor de avond
    Datum van verblijf: september 2022