Mieke J
Antwerpen, België

De ideale plek om gedurende een week volledig te ontspannen.

5,0 van 5 bollen24 mrt 2022 beoordeeld
Club Med La Plantation d'Albion was prachtig qua omgeving, eten, vriendelijkheid, schoonheid, activiteiten, kortom een droom!

Mijn kamer was prachtig, heel ruim, met een mooie badkamer met ligbad én douche, voldoende kastruimte, een salon, eigenlijk was het een suite.

De tuin was eveneens prachtig. Veel tropische planten en vogels. 's Ochtends bij het ontwaken was het geluid van de vogels prachtig, rustgevend.

Ik wil een extra goede beoordeling geven aan de chef de village, Medhi, en zijn vrouw Laura, die perfecte gastheren waren. De GO die mij het meest in het oog sprong door zijn grote klantvriendelijkheid is Ousmane, die verantwoordelijk was voor Welcome & Service. Van de GE die ons bedienden aan de tafel is Manish mij bij gebleven als de meest attente ober, met heel veel aandacht of iedereen tevreden was.

Het zen-zwembad met aanhorige bar, waar je de prachitige zonsondergangen perfect kon zien, was mijn lievelingsplek.
Datum van verblijf: maart 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Lodge
0.6 km van Club Med La Plantation D'albion
Zwembad
Volledig restitueerbaar
Meerdere manieren om te betalen
  • Booking.com
    • Trip.com
    6.9 km van Club Med La Plantation D'albion
    Meer hotels in Albion bekijken
    Beoordeeld op 8 januari 2022

Dank voor een superweek in deze club met ons gezin. Toplocatie en toporganisatie, met lekker eten en drinken, veel sportmogelijkheden, prachtige kamers en heel goede service. Perfecte locatie voor het zeilen en snorkelen, met dank aan de GOgroep onder leiding van John en ook de zenpool is prachtig. Niet te vergeten een sublieme eindejaarsshow onder leiding van chef de village Medhi en zijn team!

Datum van verblijf: december 2021
    Beoordeeld op 4 december 2021

Prachtig gelegen resort met mooi strand, grote zwembaden, luxueuze ligstoelen, perfecte handdoeken service. Zeer goed restaurant met vlotte bediening. Alle premium dranken inbegrepen. Vriendelijk personeel, de chef de village kwam dagelijks meerdere keren goeiendag zeggen. Een aanrader.

Datum van verblijf: november 2021
    Beoordeeld op 1 november 2021

Wij zochten een goede zon vakantie waarin we goed tot rust konden komen.
    Op de reis waren we volledig voorzien, geen zorgen gehad. Personeel was super attent en liepen duidelijk de extra meters voor ons, wat ze volgens mij voor iedereen doen, met een glimlach van oor tot oor.
    Ik zou hier zo weer terug gaan en aan iedereen aanbevelen

Datum van verblijf: oktober 2021
    Beoordeeld op 12 augustus 2019

Voor elk wat wils, bezoeken, spa, uitstekend trapeze-team, diepzeeduiken, voetbal, organisatie golf-excursies : alles is perfect geregeld. En elkeen kan doen wat hij wil op reis. Kwaliteit van de restaurants is uitstekend.

Datum van verblijf: juli 2019
    Beoordeeld op 6 januari 2019

Voor dat geld kan je overal (beter) terecht. Als je maar een zilverstatuut hebt omdat je maar één keer per jaar met hen reist dan tel je niet mee. Wordt je behandelt als een dakloze.. En drink je geen of weinig alcohol? Man man, geen reservatie van tafels noch aan de bar of restaurant want ze kunnen geen upselling doen. Ik reis graag veel en met mijn comfort maar moet telkens vaststellen, overal beter dan bij Club Med.

Datum van verblijf: december 2018