Navigator10343765100

Heerlijke rust, volledig verzorgd

5,0 van 5 bollen1 nov 2021 beoordeeld
Wij zochten een goede zon vakantie waarin we goed tot rust konden komen.
Op de reis waren we volledig voorzien, geen zorgen gehad. Personeel was super attent en liepen duidelijk de extra meters voor ons, wat ze volgens mij voor iedereen doen, met een glimlach van oor tot oor.
Ik zou hier zo weer terug gaan en aan iedereen aanbevelen
Datum van verblijf: oktober 2021
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Is er een probleem met deze beoordeling?
Lodge
    • Expedia.com
    7.5 km van Club Med La Plantation D'albion
    Meer hotels in Albion bekijken
    Beoordeeld op 12 augustus 2019

Voor elk wat wils, bezoeken, spa, uitstekend trapeze-team, diepzeeduiken, voetbal, organisatie golf-excursies : alles is perfect geregeld. En elkeen kan doen wat hij wil op reis. Kwaliteit van de restaurants is uitstekend.

Datum van verblijf: juli 2019
    Beoordeeld op 6 januari 2019

Voor dat geld kan je overal (beter) terecht. Als je maar een zilverstatuut hebt omdat je maar één keer per jaar met hen reist dan tel je niet mee. Wordt je behandelt als een dakloze.. En drink je geen of weinig alcohol? Man man, geen reservatie van tafels noch aan de bar of restaurant want ze kunnen geen upselling doen. Ik reis graag veel en met mijn comfort maar moet telkens vaststellen, overal beter dan bij Club Med.

Datum van verblijf: december 2018
    Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit was onze eerste keer Club Med. Fantastische ervaring. Alles in de puntjes verzorgd vanaf het vliegveld tot weer terug naar het vliegveld alles wordt voor je geregeld.
    Ook het GO team is werkelijk fantastisch. Mijn meiden hebben met veel plezier de trapeze beoefend, deze werd met veel enthousiasme en kundigheid begeleid door het “circusteam”, deze mensen zijn erg goed in hun vak en laten dat ook zien in hun shows.
    Onze vakantie is mede dankzij Ray de barman uit Kaapstad die ook een beetje Nederlands praat en verstaat voor mijn dochters geweldig geweest. Hij maakte de heerlijkste cocktails en altijd in voor een praatje en een geintje.
    Wij hadden een familiekamers geboekt wat dus eigenlijk gewoon 2 kamers waren met een deur ertussen. Perfect. Heel veel ruimte. Er werd 2x per dag schoongemaakt wat ook heel fijn was.
    Echter 1 behoorlijk minpunt en dat was dat wij kakkerlakken in onze kamers hadden. Niet 1 maar meerdere. Zelfs in mijn bed. Paar keer over geklaagd en uiteindelijk hebben ze niet meer gezien na grondig schoonmaakwerk. Dit hoort niet bij een 5 sterren resort.
    Het eten was trouwens van een enorm hoog niveau, elke middag en avond verheugden wij ons op de buffetten. Uitzonderlijk goed. Je kan ook naar het restaurant maar dat vonden wij geen meerwaarde hebben.
    Kortom wil je een op en top vakantie met veel sport en spel voor de kinderen en goed eten moet je hier naartoe. Maak ook eens een uitstapje buiten het resort. Hebben wij ook gedaan, auto 2dagen gehuurd en de rest met de taxi. Kosten voor de taxi vielen heel erg mee.

Datum van verblijf: augustus 2018
    Beoordeeld op 30 juli 2018

Qua locatie, vriendelijkheid, service, schoonheid van het resort, planning en realisatie van de excursies, maaltijden in beide restaurants, alles top. Overtreft al onze voorgaande Club Med reizen. Voor elk wat wils, enig nadeel is misschien dat golf-greenfees duur zijn. Alhoewel dat dit stuk voor stuk topbanen waren.

Kamertip: junior suite nemen, nadruk op zicht op zee
    Datum van verblijf: juli 2018
    Beoordeeld op 27 juli 2018

Na een fantastische ervaring vorige zomer zijn we dit jaar teruggekeerd naar ONS paradijs. En van bij aankomst overviel ons weer dat gevoel van "zich welkom" voelen. Een ervaring die enkel Club Med je kan geven. 's Morgens aangekomen en onmiddellijk herkend worden door die mensed die ook vorig jaar je vakantie zo magisch maakten. Maar ook de nieuwe mensen passen mee in het plaatje om je verblijf tot een magisch paradijselijke ervaring te maken. Eten nog steeds top, het buggy team één en al hoffelijk- en hartelijkheid, zaal personeel en bar "une merveille", G.O.'s één voor één knallers. Onze speciale dank gaat dit jaar ook weer naar Rakesh en het ganse buggyteam (zoals ze fier zegden "nous sommes le coeur du village" en zonder twijfel deden ze dit statement alle eer aan), Christelle en het ganse zaalpersoneel zonder uitzondering, de kleine Olivier (ober in de bar, graag onze persoonlijke dank overmaken want die jongen overtrof gewoonweg zichzelf), verder ook Midou, de Egyptenaar die grapte met zijn kennis van het nederlands "Ik hou van mooie Vlaamse meisjes." , Alba, Youssef, Ali, Pooven en Bekkari (sports terrestre).
    De enige iets mindere ervaring was dit jaar de club Ado. Dochter is nooit aangesproken of aangespoord om deel te nemen aan de activiteiten. Benitto en Dann, de girls misten hen wel duidelijk.
    Verder absoluut een aanrader!

Kamertip: Kamer zijn wel aan een refresher toe; maar hier wordt aan gewerkt.
    Datum van verblijf: juli 2018