JudithHuisman
Asten, Nederland

Fantastisch! Op 1 ding na.

4,0 van 5 bollen14 aug 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Dit was onze eerste keer Club Med. Fantastische ervaring. Alles in de puntjes verzorgd vanaf het vliegveld tot weer terug naar het vliegveld alles wordt voor je geregeld.
Ook het GO team is werkelijk fantastisch. Mijn meiden hebben met veel plezier de trapeze beoefend, deze werd met veel enthousiasme en kundigheid begeleid door het “circusteam”, deze mensen zijn erg goed in hun vak en laten dat ook zien in hun shows.
Onze vakantie is mede dankzij Ray de barman uit Kaapstad die ook een beetje Nederlands praat en verstaat voor mijn dochters geweldig geweest. Hij maakte de heerlijkste cocktails en altijd in voor een praatje en een geintje.
Wij hadden een familiekamers geboekt wat dus eigenlijk gewoon 2 kamers waren met een deur ertussen. Perfect. Heel veel ruimte. Er werd 2x per dag schoongemaakt wat ook heel fijn was.
Echter 1 behoorlijk minpunt en dat was dat wij kakkerlakken in onze kamers hadden. Niet 1 maar meerdere. Zelfs in mijn bed. Paar keer over geklaagd en uiteindelijk hebben ze niet meer gezien na grondig schoonmaakwerk. Dit hoort niet bij een 5 sterren resort.
Het eten was trouwens van een enorm hoog niveau, elke middag en avond verheugden wij ons op de buffetten. Uitzonderlijk goed. Je kan ook naar het restaurant maar dat vonden wij geen meerwaarde hebben.
Kortom wil je een op en top vakantie met veel sport en spel voor de kinderen en goed eten moet je hier naartoe. Maak ook eens een uitstapje buiten het resort. Hebben wij ook gedaan, auto 2dagen gehuurd en de rest met de taxi. Kosten voor de taxi vielen heel erg mee.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Lodge
0.6 km van Club Med La Plantation D'albion
Volledig restitueerbaar
Meerdere manieren om te betalen
0.6 km van Club Med La Plantation D'albion
      Restaurant
      Fitnesscentrum
      Meer hotels in Albion bekijken
      Beoordeeld op 30 juli 2018

Qua locatie, vriendelijkheid, service, schoonheid van het resort, planning en realisatie van de excursies, maaltijden in beide restaurants, alles top. Overtreft al onze voorgaande Club Med reizen. Voor elk wat wils, enig nadeel is misschien dat golf-greenfees duur zijn. Alhoewel dat dit stuk voor stuk topbanen waren.

Kamertip: junior suite nemen, nadruk op zicht op zee
      Datum van verblijf: juli 2018
      Beoordeeld op 27 juli 2018

Na een fantastische ervaring vorige zomer zijn we dit jaar teruggekeerd naar ONS paradijs. En van bij aankomst overviel ons weer dat gevoel van "zich welkom" voelen. Een ervaring die enkel Club Med je kan geven. 's Morgens aangekomen en onmiddellijk herkend worden door die mensed die ook vorig jaar je vakantie zo magisch maakten. Maar ook de nieuwe mensen passen mee in het plaatje om je verblijf tot een magisch paradijselijke ervaring te maken. Eten nog steeds top, het buggy team één en al hoffelijk- en hartelijkheid, zaal personeel en bar "une merveille", G.O.'s één voor één knallers. Onze speciale dank gaat dit jaar ook weer naar Rakesh en het ganse buggyteam (zoals ze fier zegden "nous sommes le coeur du village" en zonder twijfel deden ze dit statement alle eer aan), Christelle en het ganse zaalpersoneel zonder uitzondering, de kleine Olivier (ober in de bar, graag onze persoonlijke dank overmaken want die jongen overtrof gewoonweg zichzelf), verder ook Midou, de Egyptenaar die grapte met zijn kennis van het nederlands "Ik hou van mooie Vlaamse meisjes." , Alba, Youssef, Ali, Pooven en Bekkari (sports terrestre).
      De enige iets mindere ervaring was dit jaar de club Ado. Dochter is nooit aangesproken of aangespoord om deel te nemen aan de activiteiten. Benitto en Dann, de girls misten hen wel duidelijk.
      Verder absoluut een aanrader!

Kamertip: Kamer zijn wel aan een refresher toe; maar hier wordt aan gewerkt.
      Datum van verblijf: juli 2018
      Beoordeeld op 18 februari 2018

Beste ClubMed. Een nadeel, zeer kleine strand en bodem is niet goed. Je moet zwemschoenen hebben om in zee lopen. Snorkelen en verder van af strand duiken is niet mogelijk maar je wordt (kosteloos) meegenomen 1 uur verder naar gebied. Je kan mooi snorkelen en duiken. Je kan hele dag eten en drinken. Ene restaurant wordt bediend andere buffet. Alle eten en drinken aanwezig. Wij zijn in februari daar. Erg warm en 90% vochtig. Advies van Chef de Village is dat de optimale tijd is november/december. Grote oefenbaan voor golfen. Erg modern fitness ruimte. Verder Sauna, Hamam, Archer lessen, trapeze lessen, ga zo maar door. Redelijk duur. Wij hebben gehoord dat via Frankrijk boeken aanzienlijk goedkoop is. Zeker gaan wij terug. Voor ons was een droom week!

Kamertip: Als je geen kinderen heb. Kies huizen met nummer 400 (wij hadden 433) zeezicht, grote zwembad voor je en restaurant+bar jou beschikking.
      Datum van verblijf: februari 2018
      Beoordeeld op 12 oktober 2017

wij hadden een strand suite, dit moet de mooiste en beste zijn, ja in m2, maar verder de vloercoating liet los dus alles grijs lijsteen wat geverfd is!, schimmel is de bad kamer, WC 2 stuks spoelen zeer slecht door, je moet de kraan min, 20 min laten lopen voor je warmwater hebt.
      borden en bestek in het restaurant is een allegaartje en veel hoekjes van het servies af, te weinig servies goed. ze doen hun best maar ruim 8000,-- euro voor 12 dagen daar mag je meer voor verwachten, nooit weer

Kamertip: veel trappen en ver lopen de e car service is een drama wat ze beloven
      Datum van verblijf: september 2017
      Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Ongelooflijk goede vakantie. Vier weken van uitzonderlijk lekkere maaltijden, uitzonderlijk mooie avond spectakelsn dag vullende activiteiten. Een ongelooflijk sterk team, zowel de GO's als de GE's zijn van Top-klasse en dat alles onder de alles opmerkende leiding van de Chef de Village uit België Jean Benoit Nisin.
      Bedankt allemaal daar in Albion voor een alweer onvergetelijke vakantie

Datum van verblijf: juli 2017