“Heerlijk eten en goede sfeer”

Wensveen Beach Bar & Restaurant
Reserveren met
Wensveen Beach Bar & Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 33 van 174 Restaurants in Scheveningen
Beschrijving: Rechts van het mondaine Kurhaus Amrath hotel gelegen op het Scheveningse strand, met uitzicht op de pier en het reuzenrad en de ondergaande zon in de zee.
1 juni 2018 beoordeeld

Genoten van een heerlijke dag in Scheveningen bij Wensveen! Het eten was fantastisch, heb vooral genoten van de gamba's met knoflook en chili. We hoefden niet lang te wachten voor ons eten en het personeel, zoals Nicolai, was erg vriendelijk en sociaal; top service. Het uitstekende eten in combinatie met de vriendelijke prijzen zorgden voor een zeer positieve ervaring.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd naar hier. Met mijn vrienden zitten wij er een hele dag. Veel bekende gezichten die altijd vrolijk zijn. Nicola Mel, Naat! Vandaag waren er nieuwe gezichten en ja sommige mogen wel een lach op hun gezicht zetten.... eten is ook fantastisch ondanks dat de broodjes op waren en een ciabata in drieën werkt gesneden.......

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk om even uit te rusten met een kop koffie. Genieten van het strand met een glas bier en fles wijn. Thuis komen voor ons! SUPER fijn personeel, gezelligheid ten top, leuke kaart voor een nog leukere (lees kleine) prijs. Wij proberen hier iedere 2 a 3 maanden te komen met het liefst een overnachting in Scheveningen of Den Haag. Vaak genoeg de lampen uit zien gaan. Ga je naar Scheveningen? Sla dan alle andere strandtenten over en kom gewoon naar Wensveen; wedden dat dit ook jou 2de thuis gaat worden?!

13 mei 2018 beoordeeld

Super vriendelijke bediening, goede lounge stoelen en een ruime menukaart. Zowel voor drinken als eten.
Ligt een beetje verstopt tussen de grotere beach bars.
Direct toegang tot het strand. Zoals bij alle strandtenten moet je betalen voor het gebruik van de toilet.

26 april 2018 beoordeeld

Bij de buren geprobeerd om eens af te wisselen maar hier hadden we spijt van. De dag erop weer bij Wensveen gaan zitten en wat verloopt alles hier soepel en snel ondanks de drukte van het warme weer. Supersate stond binnen tien minuten op tafel en ons drinken binnen no time, complimenten over de snelheid en vriendelijkheid in deze drukte Wensveen

Reizigers die Wensveen Beach Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

Scheveningen, Den Haag

In Wensveen Beach Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!