“Zwaar teleurgesteld ”

Buiten
Geclassificeerd als nr. 55 van 178 Restaurants in Scheveningen
Keukens: Midden-Europees
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de bovenstaande gemoedstoestand mag je deze beoordeling lezen. Strandtent Buiten. Ik kom hier heel vaak (minimaal 2x per week) en ben altijd fijn geholpen. Vandaag ben ik voor het eerst op woensdag en het was heerlijk leeg. Ik vroeg de dame in de bediening dat als ik een lunch bestelde of ik daarbij mijn brood mocht opeten. Dan kon ik lekker blijven zitten. Ze zei nee. Ik probeerde nogmaals te zeggen. Ik bestel gewoon een lunch. Maar nogmaals nee. Dat is niet de bedoeling. Ook heb ik haar gewezen op de fijne ervaringen en flexibiliteit die ik hier altijd had en die ik vandaag dus totaaL niet bemerkte. Ik heb meteen afgerekend en mezelf en haar beloofd hier dit seizoen niet meer te komen. Want als je je in een vrijwel lege strandtent, tegen een vaste klant, die een lunch besteld, je zo niet klantvriendelijk of begripvol opstelt, dan ben ik er klaar mee. Strandtenten genoeg!

W5757TYinfo, Eigenaar van Buiten, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Ik ben Danielle, de eigenaresse van Buiten.
Echt heel vervelend om te horen dat dit heeft kunnen gebeuren. Ik wil dan ook mijn excuses aanbieden voor het feit dat dit zo heeft kunnen gebeuren.
Ik zou het fijn vinden om binnenkort even af te spreken en u dan een lunch te mogen aanbieden.

Ik hoop van harte dat u daar gebruik van wil maken. U kunt vragen naar Danielle Harkx.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker op het strand. Lekker genieten van zon, zand, wijn, mensen, sfeer, gezelschap. En dan gewoon lekker eten; niet spectaculair maar passend bij de plek!

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondag wat gegeten en gedronken. Bediening wat traag, meermaals lang wachten. Niet alles leverbaar wat op de kaart staat...
Leuke, rustige plek verder.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige nazomerdag heerlijk de middag en avond doorgebracht bij buiten. Vriendelijk personeel, ruime keuze aan glutenvrije gerechten en fijne plek aan zee

20 september 2017 beoordeeld

Misschien wel de beste strandtent van Nederland. Het eten is erg lekker. De bediening is (meestal) erg vriendelijk.

Reizigers die Buiten bekeken, bekeken ook

Scheveningen, Den Haag
Scheveningen, Den Haag

Den Haag, Zuid-Holland

Den Haag, Zuid-Holland

In Buiten geweest? Deel je ervaringen!